TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SprÃ¥k og gramatikk??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #199567  av jsun

Når jeg leser en del av innleggene her så begynner jeg å lure, er folk late, og gidder ikke å lese det de har skrevet, og bare trykker "OK" ... eller har de rett og slett ikke peiling på normal Norsk rettskriving??

Hva lærer de på skolen da?? Dette blir jo "innprinta" fra første dag!!
Jeg sikter ikke på noen spesiell her inne, men genrelt ...

En annen ting er "Reglene" på denne Web-siden, de er jo klare.
(Jeg er ingen lærer)

Hva synes dere???
Synspunkter??
Debatt 8)

#199571  av kake

Jeg er enig med deg, men så fant jeg for morro skyld 13 ulike feil i ditt innlegg ovenfor :lol:

#199572  av jsun

kake skrev:Jeg er enig med deg, men så fant jeg for morro skyld 13 ulike feil i ditt innlegg ovenfor :lol:
Takk, regnet med det 8)

#199578  av defred

Halo, er ikke det her et forum for alle? Drit i gramatiske skrive feil så lenge dere greier og lese det. Mange mennsker her i landet sliter med dysleksi og de har vel også en plass her på forumet. Jeg misstenker at det er en del unge folk som også prøver og være aktive her og de som ikke tør og spørre, de lærer svært lite. Så la oss heller støtte oppunder de som gidder og bruke dette forumet, som for øvrig er veldig bra.
Det jeg vil oppfordre til er og lese igjennom innlegget sitt før man legger det ut.

Sikkert en 48 skrivefeil i dette innlegget! :lol:

#199579  av Magne

Jeg er enig.
Kan jo begynne å lure noen ganger her inne, om folk virkelig ikke kan bedre eller om man bare er sløve.
Jeg VET jeg ikke er noen gramatikk perfeksjonist selv, men lever i den tro at folk har lett for å forstå og lese det jeg skriver.
Men så har jeg heldigvis ingen dialekt som smitter over i det jeg skriver her... :P
 #199580  av jumbo