TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Billig Mk1 Mr2 pÃ¥ Autodb.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#199503  av ure

Sto ikke denne tilsalgs for 45000kr nettopp (Uten takluke,skjelden bil)???

#199545  av KonG_PeR

:shock: den annonsen har stått lenge, men begynte på 25000kr, så 21k, så 18k, og nå 15k... virker som om han vil bli kvitt den fort(!) men tror det er bla dynamoen er ødelagt... mener det stod i en av de tidligere annonsene...
sikkert mer, men det virker veldig billig da :?

#199561  av donk2k

Snakka med han på telefon i dag.
Bagatellen = Defekt batteri + En elektrisk feil som gjør at bilen ikke går. Sannsynligvis en dårlig kobline ettellerannet sted.
:roll:

#199663  av sindrejl

stusser litt på hvis det er en "bagatell", hvorfor han ikke fikser det selv? Burde vært mye enklere å selge den med motor som går?

Slikt får meg til å tvile ganske fort

#199676  av andre 1

påkost ca 400kr så går den står det i anonsen , da er det vel bare å tilby selger feks en 1000lapp ekstra for bilen om han får motoren til å gå ...

#199691  av donk2k

Jeg blir direkte uvel når jeg hører sånt no som at det er en elektrisk feil. Sannsynligvis en dårlig kobling. Selger veit ikke hvor den er heller. Da ser jeg for meg mange fæle timer med min (ikke så gode) venn: Herr Voltmeter

#201160  av Johansen

haha helt latterlig!