Side 1 av 2

Noen som har tanker rundt Nissan 2oos x S13?

Legg innLagt inn:16 sep 2006 19:40
av sw20
Bare lurte på om noen ha noen tanker rundt denne bilen vurderer å kjøpe meg en!

Legg innLagt inn:16 sep 2006 19:53
av Thomas S
Vet ikke om du er så velkommen på detta forumet mere :P Artig bil då men de har en tendens til å se litt sleten ut vist bilen ikke er blitt lakkert skikkelig i de siste 5 årene :roll:

Legg innLagt inn:16 sep 2006 21:59
av Anders gullstein
Begynner å bli langt mellom gode eksemplar nå har jeg sett på en god del banetreff :wink:

Legg innLagt inn:16 sep 2006 23:53
av cameleon
Om du skal ha en 200, så ville jeg gått for z-edition om du finner deg en. tror de kom fra 98 eller 99 og oppover. biler med sinnsyke trimmuligheter og rå kjøreegenskaper. s13 ville jeg nok ikke ha kjøpt. men s14 ja. er en del av disse bilene, men om du legger sjela di i den, så kan du få til noe helt grotesk. disse bilene er jo noe av det mest populære innenfor driftmiljøet borti japan. jeg digger disse bilene :D

Legg innLagt inn:17 sep 2006 00:09
av celica4ever
cameleon skrev:Om du skal ha en 200, så ville jeg gått for z-edition om du finner deg en. tror de kom fra 98 eller 99 og oppover. biler med sinnsyke trimmuligheter og rå kjøreegenskaper. s13 ville jeg nok ikke ha kjøpt. men s14 ja. er en del av disse bilene, men om du legger sjela di i den, så kan du få til noe helt grotesk. disse bilene er jo noe av det mest populære innenfor driftmiljøet borti japan. jeg digger disse bilene :D
litt off topic, men hva er det som gjør z edition spesielt i forhold til de andre?ikke samme motor?

Legg innLagt inn:17 sep 2006 01:13
av cameleon
celica4ever skrev:
cameleon skrev:Om du skal ha en 200, så ville jeg gått for z-edition om du finner deg en. tror de kom fra 98 eller 99 og oppover. biler med sinnsyke trimmuligheter og rå kjøreegenskaper. s13 ville jeg nok ikke ha kjøpt. men s14 ja. er en del av disse bilene, men om du legger sjela di i den, så kan du få til noe helt grotesk. disse bilene er jo noe av det mest populære innenfor driftmiljøet borti japan. jeg digger disse bilene :D
litt off topic, men hva er det som gjør z edition spesielt i forhold til de andre?ikke samme motor?
Motormessig går jeg ut i fra at er det samme. z-edition ble vel laget i 200 eksemplarer såvidt jeg har forstått historien rett. noen kosmetiske forskjeller både utvendig og innvendig. orginalt er det vel 200hk i de.

Legg innLagt inn:17 sep 2006 01:42
av hmsilset
Synes de ser skikkelig gubbebil ut jeg :P Men kan fort bli rå både
i utseende og power. Er vel derfor de er så populære.

Legg innLagt inn:17 sep 2006 01:47
av Thomas S
Eller du tar en Nismo 200R Litt sjelden kansje men absolutt verd det! Vet ikke kor mangen som ble produsert men rå var den ja :shock: Men no var det jo snakk om S13 Den med vippelykter altså!

Legg innLagt inn:17 sep 2006 02:48
av tojo
Rådelagrene har en lei tendens til å gå til helv***.

Legg innLagt inn:17 sep 2006 03:24
av BT-GTI
som sagt de z versjonene er da egentlig nesten umulig å få tak i. er som å få tak i de siste hundre mr2 mk2ene som noen gang ble laget. det var også sånne spesial utgaver, noe alle bilmerker lager like før de stopper samlebåndet.

det med z versjonen så vit jeg har forstått etter å ha holdt på i under og over 200sxer er at de har spesielle baklykter såkalte cookielykter, annet interiør , men motormessig er jeg ikke helt sikker, men 200sx forumet har jo ALT av info om disse.
ps, 200er er sikkellige lekebiler. de gjør akkurat som du sier at de skal og de går bra. forhåndsvis billige å trimme i forhold til hva resultatet blir.

dette er den ultimate driftebilen i mine øyne.. coilcovers, toveis eller sveisa diff, litt større turbo, grenrør,eksos, walboro bensinpumpe, bensinregulator, stage 2 chip, samt ic så har du lekebil inntil rådene som sagt tar kvelden eller at du er tom for dekk.

sjekk tyskland og sveit (sveits utgavene er spesielle, de kom med skvett lapper og sveisik flagg i sideruta, var noe mer men husker ikke helt..)
for bra utgaver. de norske prisene er latterlige. kjøp en bra utgave i tyskland for 50tusen. få skilter ,trim som vist over og for 90 tusen har du en fullverdig lekebil som går bra.

ps de er vel billigere enn jeg skriver men det er da grovt regna! med moms og frakt , toll og tull og tøys som vi i norge har.

Legg innLagt inn:17 sep 2006 09:49
av sw20
for å sidet sann så var mr2en min lettere rosa da e kjøpte den.. og setene hadde mange sigarett hull men trekte oppigjen seta og styla opp og lakka heile bilen og vil si det blei en rimelig heftig mr2...

kommer foresten i max power neste mnd..

planen med s13 var karbon tak, karbon vinge, kvit perlemor lakk med blått skjer... blå samco slanger lakke litt i motorrom og en grose intercooler i fronten og noen felger med kromma kant og mørkere senter!

har en på handa no... så vi får se.. virker veldig grei denne da.. fin inni fin i lakken MEN i feil farge... og tight og fin i understellet!!!

ingen som har troa på s13 asså... klart mange som e slitne men har en tendens til å holde bilene mine vedlike og strøkne....!!! :twisted:

Legg innLagt inn:17 sep 2006 09:55
av Mr2 Mk2
Ett ord: OPPBRUKT

Legg innLagt inn:17 sep 2006 09:56
av sw20
bilen eller fargen?

Legg innLagt inn:17 sep 2006 09:56
av Mr2 Mk2
sw20 skrev:bilen eller fargen?
Bilen

Legg innLagt inn:17 sep 2006 09:59
av sw20
hadde mr2 e og firewalk men så kom det sikkert 20 mr2a til her i området så e mye som begynne å bli oppbukt gutten min...

skal du han noe spesielt.... kjøp corolla g6r.. hehe