TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK3-kit

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#22853  av Mr2 Mk2

Joa det der var skikkelig nice..Rent og pent..! :D

#22880  av jan-erik

Stylig, men dyrt, ikke langt fra prisen på et Veilside widebody kit. Se her http://www.spyderchat.com/phpBB/viewtopic.php?t=6484 for en som driver og bygger om bilen sin med kit'et.

Du trenger rimelig brede dekk og spacere for å fylle skjermbuen. For de som så videoen i en av de siste postene her med Best Motoring, så tror jeg denne hadde dette bodykitet.

#22902  av Erlend

Kunne godt tatt Veilside sitt også jeg :P Widebody er tingen på MK3, uten tvil... alt annet blir bare forsøk :D Vet ikke hva slags kit det var på MR-Sen i Best-videoen, men det var et widebodykit iallefall... Den hadde vel TRD-fjærer også den...

#22942  av memo

okei, se på fronten på det første kit'et...

...det er en porsche :P

fronten er jo nesten identisk med de nyere modellene av 996/911 (ellerno)

ikke at det er negativt, porsche er fine biler :)

-m

#22986  av Erlend

Vel, nesten identisk er vel å ta litt i, men jo, jeg ser likheten :) Er et fint design Porsche har funnet frem til med de tre store inntakene foran, men det er jo ganske universelt da ;)

#22998  av @lpher

Erlend skrev:Vel, nesten identisk er vel å ta litt i, men jo, jeg ser likheten :) Er et fint design Porsche har funnet frem til med de tre store inntakene foran, men det er jo ganske universelt da ;)
NÃ¥r kom den Porsche fronten da?

@lpher

#23006  av Erlend

Inntakene er litt like tenker jeg han sikter til :
Bilde

#23007  av @lpher

Hmm..as i thought...ikke ulikt de luftinntakene på avataren min det! ;-)

@lpher

#23026  av chris

@lpher skrev:Hmm..as i thought...ikke ulikt de luftinntakene på avataren min det! ;-)

@lpher
Jepp, hvis man skal si at noen har herma, så er det jo porsche. "se, porschen har toyotafront"..