TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Soarer eier:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #196464  av celica4ever

I dag har jeg og galla66 her på formuet fått oss en lekebil..
Det er en Toyota Soarer 2.5 l tt og automat...

Fikk kjørt bilen litt i dag, og den drar helt sykt :lol:

#196466  av jumbo

grattis

#196470  av celica4ever

takk :D

#196471  av aneriks

gratulerer, kom med bilder!!1 :D

#196472  av celica4ever

aneriks skrev:gratulerer, kom med bilder!!1 :D
skal det!!

Bilen er dønn orginal utvendig sånn sett :)

#196484  av lasse

Gatulerer!

Er nok en morsom bil det der ja, turbo og bakhjulstrekk kan ikke bli galt...

#196608  av daniel

grattulerer.. lurer på å skaffe meg en sånn til neste år.. regging på gang og eller??

#196614  av celica4ever

daniel skrev:grattulerer.. lurer på å skaffe meg en sånn til neste år.. regging på gang og eller??
Nei den skal ikke regges, bare brukes litt og kanskje selges etterhvert..

Det er en bra bil til billig penge mener jeg, kan ikke skjønne at flere ikke skaffer seg sånn.. Og det er absolutt ikke noe problem og ha rattet på høyre side, jeg syns at det kanskje føles bedre faktis :D

#196618  av daniel

okei.. eg har planer om å få skilt på den då.. må undersøke litt.. var vist ikkje noe problem hvis du kjøper den som lexus.. går en her i bergen..

#196621  av celica4ever

daniel skrev:okei.. eg har planer om å få skilt på den då.. må undersøke litt.. var vist ikkje noe problem hvis du kjøper den som lexus.. går en her i bergen..
er den regga?

#196622  av daniel

ja den e regga.. har snakket med needforspeed.no, de sa at de hadde regga en del lexus sc300 uten problem, og det e jo i bunn og grunn en soaer, men de var litt mere usikker når den heter soaer..

#196625  av RedCelica

Grattis med "leke"bil ! :D

#196676  av @lpher

daniel skrev:ja den e regga.. har snakket med needforspeed.no, de sa at de hadde regga en del lexus sc300 uten problem, og det e jo i bunn og grunn en soaer, men de var litt mere usikker når den heter soaer..
Er litt flere forskjeller enn bare navnet da ;) ..som jeg dessverre tror "noen" vil få med seg om man skal registrere den...

#196683  av Speeder

@lpher skrev:
daniel skrev:ja den e regga.. har snakket med needforspeed.no, de sa at de hadde regga en del lexus sc300 uten problem, og det e jo i bunn og grunn en soaer, men de var litt mere usikker når den heter soaer..
Er litt flere forskjeller enn bare navnet da ;) ..som jeg dessverre tror "noen" vil få med seg om man skal registrere den...
Sant.

Og det faktum att den motoren som er aktuell i Soarer aldri ble levert i Lexus, hjelper vel ikke på problemene regner jeg med..

#196733  av galla_66

er det noen her som kan hjelpe oss med hva vi kan gjøre får å fjerna diff. sperra, får liksom ikke lagt`n breit nok :twisted: ......