TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• montere lystgass pÃ¥ mr2 mk2. effekt og montering

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #195282  av GhostRider88

Hei

Vurderer å kjøpe meg lystgass til min mr2 mk2 91mod, men lurer på hva effekten blir og hvordan det monteres.

Fant denne, men er dette alt jeg trenger, eller trenger jeg noe annet også, stusset på dette siden det ikke koster mer enn 1290kr

Her er linken: http://www.bsbildeler.no/butikk/seksjon ... /1399/1490
Sist redigert av GhostRider88 den 05 sep 2006 12:41, redigert 1 gang totalt.

#195284  av bullit

Hmm... hørtes jo veldig billig ut ja. Likte ikke helt at det sto "dummykit", vil ikke det si at det "show and no go"??? Altså at det bare er til pynt..

#195285  av GhostRider88

bullit skrev:Hmm... hørtes jo veldig billig ut ja. Likte ikke helt at det sto "dummykit", vil ikke det si at det "show and no go"??? Altså at det bare er til pynt..
ja lurer på det samme, men om det gir litt effekt så vil jeg kjøpe et kitt. Noen andre som har formeninger?

#195287  av kermit

er bare an flaske som ikke blir koblet til noe sted d der...........
sorry, men må nok gi litt mer for "the real deal" ;)

#195321  av Ivar

Supert om du refererer til bilen din som mk2 og ikke mk11. Du har sw20-karosseri. mk1 har sw11-karosseriet. Det skurrer hver eneste gang jeg ser noen skrive mk11.

#195343  av sindrejl

GhostRider88 skrev:
bullit skrev:Hmm... hørtes jo veldig billig ut ja. Likte ikke helt at det sto "dummykit", vil ikke det si at det "show and no go"??? Altså at det bare er til pynt..
ja lurer på det samme, men om det gir litt effekt så vil jeg kjøpe et kitt. Noen andre som har formeninger?
dummykit vil si en flaske som hives i kupeen eller bagasjerom for å se kul ut. koples ikke til noen steder og gir absolutt ingen effekt. Et godt nos kit må du ut med rundt 8000 for selv om det også er billig egentlig :)

#195514  av Rafleklakk

Ivar skrev:Supert om du refererer til bilen din som mk2 og ikke mk11. Du har sw20-karosseri. mk1 har sw11-karosseriet. Det skurrer hver eneste gang jeg ser noen skrive mk11.
Skal du først være pirkete, sørg for å formidle korrekt informasjon.

MR2 MK1 = AW11 :roll: :roll:

#195556  av GhostRider88

ok skjønner.

har tenkt på å trimme bilen min ettervert, men vet ikke om jeg skal montere turbo eller bare lystgass...

Når man moterer lystgass, trenger man da masse annet også, eller holder det med med bare lystgass kittet?

Når det kommer til turbo så er det jo en del som må skiftes osv...

Trur jeg kommer til å skaffe med et lystgass kitt... noen som har linker til et bra kitt som ikke er så utrolig dyrt... og evt noen som kan montere det. Er vell best å få noen til å montere det for seg...

#195872  av GhostRider88

noen som vet??

#195927  av Christian

Ta en prat med Sverre Carrs-Racing i Oslo. De selger og monterer. Du trenger en frisk motor. (Ta en komp test og bytt alle tenningskomponenter, gjør du ikke det ber du om bråk!)

#196200  av Ivar

Rafleklakk skrev:
Ivar skrev:Supert om du refererer til bilen din som mk2 og ikke mk11. Du har sw20-karosseri. mk1 har sw11-karosseriet. Det skurrer hver eneste gang jeg ser noen skrive mk11.
Skal du først være pirkete, sørg for å formidle korrekt informasjon.

MR2 MK1 = AW11 :roll: :roll:
Oi, den var stygg. I stand corrected. Det gikk litt fort i svingene der. :)