TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er best?? Supra, skyline, rx-7 eller 3000 gt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#195075  av sleeper

tøff film... :D

#195337  av CelicaTurbo

uventet av 3000GT vant da, ettersom den er sett på som mindre sportslig og mer satt opp som en komfortabel cruiser, men tanke på amerikansk marked.. :lol:

#195338  av sindrejl

CelicaTurbo skrev:uventet av 3000GT vant da, ettersom den er sett på som mindre sportslig og mer satt opp som en komfortabel cruiser, men tanke på amerikansk marked.. :lol:
mer det samme jeg også tenkte så fikk det ikke helt til å stemme, men men :)

#195354  av ToyThom

Bruker 3000GT mye i GT4! Sinnsyk bra drag i den bilen 8) Og VR4 er ikke lagd i tanke på det amerikanske markede. Den modellen er med en V6 (typisk amerikansk) Men GTO Twin Turbo mener jeg er en rekke sekser

#195379  av CelicaTurbo

ToyThom skrev:Bruker 3000GT mye i GT4! Sinnsyk bra drag i den bilen 8) Og VR4 er ikke lagd i tanke på det amerikanske markede. Den modellen er med en V6 (typisk amerikansk) Men GTO Twin Turbo mener jeg er en rekke sekser
Har selv brukt 3000GT mye i Gran Turismo pga at det er en kjapp og velballansert bil, men det forandrer ikke på saken at jeg har sett flere referanser i bilmedia til at den ikke er sett på som spesiellt sportslig egnet :D

#195502  av ToyThom

Ha ha da må de tro om igjen fordi vi har to versjoner av 3000GT og da må de i så fall ha prøvd yankee versjonen :lol: Og yankeer er ikke akkurat de beste bilene :wink:

#195520  av CelicaTurbo

i videoen viser ihvertfall bilen at den duger :)

#197442  av Mr_Sann

Hvorfor blir ikke Honda NSX også testet med disse? Er den råere eller slappere?

#197460  av Thomas S

Vet ikke helt! Den e litt slapp i forhold til de andre oga den e uten turbo og bare en VTec er ikke nok til å følge med de andre! Synn at Honda ikke pjåtet en turbo eller kompressor nedi motorrommet :? De kunne gjort noe mere med motoren i den nyeste NSX R

#197463  av sindrejl

ThaShiZnitH skrev:Vet ikke helt! Den e litt slapp i forhold til de andre oga den e uten turbo og bare en VTec er ikke nok til å følge med de andre! Synn at Honda ikke pjåtet en turbo eller kompressor nedi motorrommet :? De kunne gjort noe mere med motoren i den nyeste NSX R
sorry men her røler du veeeldig godt :) nsx'en i nesten alle videoer jeg har sett av den kjører faktisk fra både supra, rx7, skyline, porsche, 3000gt og det meste :) da snakker vi såklart banekjøring.

#197543  av Thomas S

Men motoren mangler det lille ekstra :wink: I en Civic eller Integra e det seff rått med V-Tec men når du kommer i superbilklassen kunne Honda gjort det så mye bedre :(