TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda en fengende sang med en feit musikkvideo!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#194992  av tommis

:lol: At det går ann!

De store gutta kjører RHD ser jeg 8)

#195009  av laffy

Parodierer han seg selv eller? kan ikke lage noe sånt seriøst..

#195017  av Magne

Hahaha!! Genialt!

#195019  av Ivar

laffy skrev:Parodierer han seg selv eller? kan ikke lage noe sånt seriøst..
Han har vel en smule selvironi.

#195033  av aneriks

hehe,

#195038  av Fred

Har kun sett begynnelsen før, men så hele nå, ble en del bedre da!

#195043  av Andreazz

tommis skrev::lol: At det går ann!

De store gutta kjører RHD ser jeg 8)
Stussa litt på at Pontiacen hva RHD..? Og om de i det hele tatt er levert slik.. Men nå er jo ikke KITT helt som andre biler da 8)

#195044  av erling

Hassi leverer varene som alltid :D :D

#195048  av jumbo

hohoho knallbra

det som er mer bekymringsverdig er hva svarte folk søker på for å stumle over noe sånt som det der men :roll:

#195070  av larsst185

helt sikker på at det var hasselhoff??.Ligna veeeldi men var ett eller annet som ikke stemte helt. :roll:

#195076  av Ivar

larsst185 skrev:helt sikker på at det var hasselhoff??.Ligna veeeldi men var ett eller annet som ikke stemte helt. :roll:
Det er David Hasselhoff, men han begynner å bli gammel. Jeg er ganske redd for at vi kommer til å se alt for mye av denne karen selv etter vi har fått nok. Man bør gi seg mens man er på toppen. Don't hassle the hoff...

#195089  av Andreazz

jumbo skrev:hohoho knallbra

det som er mer bekymringsverdig er hva svarte folk søker på for å stumle over noe sånt som det der men :roll:
Jeg fikk linken på MSN, men det ser ut som at noen har søkt på CBR 125, for så av en eller annen rar grunn funnet denne sangen..?

#195104  av dca

you have been hasselhoffed!! han er bare heeeelt konge!