TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ett aldri sÃ¥ lite TS-OGN visittkort raid i trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #22436  av @lpher

Begynte dagen med en god kunde av meg med en ST162...som jeg TRODDE hadde fått TS-OGN kort...men den gang ei...han har ihvertfall fått ett nå...;-) Er du logget inn? ;-)

Sølvgrå ST202 Celica i fjordgata.
Sølvgrå ZZT230 Celica i kjøpmannsgata
Koksgrå ST162 Celica i Nordre...som jeg ikke rakk å dele ut kort til...bummer...;-)

Så er det bare å vente da.... ;-)

@lpher

#22438  av Goose

Visitt kort?
Hm.. noe vi kan få til å dele ut?
(sorry, er for sent for å lete i forumet)

#22444  av MR2turbo

Kjempebra jobba!! :D
Jeg ser masse celica st202 + noen nyere og eldre og sw20'er men sliter litt med å brekke rundt og ta opp jakta, når jeg kjører Transporteren ;)

#22450  av CelicaTurbo

De sliter kanskje med å forstå hvorfor en gammel sliten transporter plutselig tar opp jakten på dem også? :D

#22453  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:De sliter kanskje med å forstå hvorfor en gammel sliten transporter plutselig tar opp jakten på dem også? :D
Hehe ser det for meg...En supra kommer bortovoer,så plutselig tar en ildsint rød transporter en brekk sladd 180..Og "fyker" etter dem,de vil nok tro det er en galen hilbilly! :twisted:

#22472  av sindrejl

Jostein skrev:
CelicaTurbo skrev:De sliter kanskje med å forstå hvorfor en gammel sliten transporter plutselig tar opp jakten på dem også? :D
Hehe ser det for meg...En supra kommer bortovoer,så plutselig tar en ildsint rød transporter en brekk sladd 180..Og "fyker" etter dem,de vil nok tro det er en galen hilbilly! :twisted:
Eller sivilen! :)