TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• JIPPI! Frank`s(safransupra) gikk videre!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #22345  av Mr2 Mk2

Grattis Frank!Celica Supra`n din er videre!!!
Ikke verst dette her gitt :D :D

"80-tallet er tilbake for fult. En Toyota Celica Supra 3.0i fra 1982 vant tredje innledningsheat i Autofils superkonkurranse."

"Frank Dyrendal er den stolte eieren av en Toyota Celica Supra 3.0i. Den er safrangul og sikret seg 33 prosent av stemmene i det tredje innledningsheatet. Det betyr at 80-talls bilen går videre til finalen i Autofils superkonkurranse"

33% mens 2.plassen fikk 24(Karmann Ghia) og 3.plass 19%(200sx)

Da har vi 2 ts-ogn biler i finalen!

http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/3203203.html

Bilene i runde 4 http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/3199662.html ,kommer ikke til å stemme her (sparer til flere ts-ogn.biler :wink: )men Nsx`en er favoritt i dette heatet!

Syns forøvrig det var veldig synd at Alf sin Supra og Markus sin mr2 var i samme heatet,hadde de vært i forskjellige skulle nok begge kommet videre.. :(

#22348  av chris

Ja, fryktelig synd det med Alf og Markus. De to var jo fullstendig overlegen i første heatet.

Bare kjipe biler på det neste heatet da, bortsett fra NSX'en.. Men NSX har jo vært testa i hue og ræva av alle andre bilprogrammer.. :)

Har virkelig trua han om stiller med Toyota HiAce HiClass :mrgreen:

Pelle politibil er jo med da.. det er jo en drøm å se den på en racerbane.. :D :D

#22349  av Dalan

Ey, bra resultater av Toyota'ene hittil da :D

Syns nå ikke den Audi Sport Quattro'n som er med i runde 4 er kjedelig akkurat da.. ;)
Men ser helst at NSX'n går videre der ja :)

#22350  av s10ne

Ser ut som vi posta akkurat samtidig, så jeg ba om at min post blir slettet! Dritkult at enda en ts-ogn bil gikk videre til finalen.

Skulle takke fra Frank til alle som har vært med å stemt! :D

Ellers er også min favoritt i heat 4 NSX'en til Martin. Har lenge hatt lyst på NSX etter å ha sett Tore sin røde, men da Martin kom innom Trondheim på vei nordover da han hadde vært i Sveits og henta sin sølvgrå, fikk jeg ikke noe mindre lyst! :D

#22353  av cameleon

Enig! NSX Kommer antagelig å få mest stemmer her. Men jeg lurer virkelig hva som foregikk opp i hodet til kandidat H altså.... Bare det å ta med en HiAce er jo bare teit :lol:

#22355  av MR2turbo

Gratulerer Frank!! :D :D

NÃ¥ skal det konkureres i finalen, hehe ! :wink:

#22356  av Mr2 Mk2

chris skrev:Har virkelig trua han om stiller med Toyota HiAce HiClass :mrgreen:
hehe den så rimelig kjedelig ut gitt.. :lol:
Dalan skrev:Syns nå ikke den Audi Sport Quattro'n som er med i runde 4 er kjedelig akkurat da..
Nei for all del,flott den sikker jæskla artig :D
s10ne skrev:Ser ut som vi posta akkurat samtidig, så jeg ba om at min post blir slettet! Dritkult at enda en ts-ogn bil gikk videre til finalen.
Hehe tydligvis,1304 begge 2... :D Jepps artig med enda en bil i finalen!
s10ne skrev:Skulle takke fra Frank til alle som har vært med å stemt! :D
Bare hyggelig! :D
MR2turbo skrev:NÃ¥ skal det konkureres i finalen, hehe ! :wink:
Hehe ja det stemmer,dere blir jo konkurrenter nå! :D

Venter i spenning på fler ts-ogn biler...Christian du hadde meldt deg på ikke sant?Regner med du kommer med i et heat isåfall,noen fler?Kan ikke være så mangen biler som er sendt inn siden de tar med Hiace,og det er ikke den eneste håpløse bilen jeg har sett hittil i konkurransen..

#22358  av chris

Men HiAce er jo tross alt Toyota da.. er vi ikke entusiaster? :mrgreen:

#22360  av Mr2 Mk2

chris skrev:Men HiAce er jo tross alt Toyota da.. er vi ikke entusiaster? :mrgreen:
hehe joa men til en viss grad :wink: Fattern har en gammel hiace som firmabil(Med rød/hvit med Jæger reklame,og stige på taket for maksimal ytelse!Dere fra Bergen har nok sett den,Er ikke en person i hele bergen som ikke kjenner til den bil)..Men den er TUNGT lastet,noen ganger 1tonn mer en maks vekt,og fattern klager over at han skifter dempere oftere en sokker;) Men den går så ufattelig dårlig at det er ikke til å tro,tyner den til 65 på andre gir og da høres den ut som en gris med rabbies!Kjøreegenskaper er lik 0...

#22401  av CelicaTurbo

jeg tror kanskje min bil også hadde hatt kjøreegenskaper lik en gris om den var lastet over ett tonn over maks tillatt lastevekt :D

#22415  av chris

CelicaTurbo skrev:jeg tror kanskje min bil også hadde hatt kjøreegenskaper lik en gris om den var lastet over ett tonn over maks tillatt lastevekt :D
hehe, hadde vel kanskje fått ønsket senking da? :D Hadde vel minnet litt om disse photoshop-bildene som ble laget :mrgreen:

#22420  av CelicaTurbo

tror min bil er senket nok den nå, har ikke samme behov som en del har jeg. Det populære nå ser jo ut til å være at hjulene skal så langt opp i hjulbuen som mulig istedenfor at de skal følge hjulbuen, jeg synes bare det ser tåpelig ut.. minne om bakhjulene på gamle senkede 240-volvoer :)

#22426  av @lpher

Lænt!! ;-)

Congrats, og lykke til videre...til Frank og Stine ;-)

@lpher

#22433  av Erlend

Yay! Kjempebra!!! Både en MR2 og en Supra fra TS-OGN i finalen! Det skal definitivt være mulighet for å få inn minst en av bilene til selve programmet, ikke sant dere? Dette blir så utrolig bra! BildeBildeBilde

#22435  av Mr2 Mk2

Erlend skrev: Det skal definitivt være mulighet for å få inn minst en av bilene til selve programmet, ikke sant dere?
Markus sin SKAL med,det skal jeg sørge for :twisted: