TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• importere mr2 turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #194350  av japse-gnmfr

hvor mye må man ut med ca for og få en mr2 turbo importert..
Stand trenger ikke og være showfinish men helt grei og det
at rattet er på høyre side er greit..

Mvh Kristoffer..

#194354  av jumbo

Mener du totalt eller selve importen?

#194366  av japse-gnmfr

jumbo skrev:Mener du totalt eller selve importen?
totalt:D

#194369  av jumbo

Blir litt grov gjetting fra min side, men regn med et sted mellom 120-150 laken

Har sett de til typisk 160-180 hos forhandler/importør og må jo gå greit å få det vesentlig billigere enn det, men under 100 for noen som henger sammen ville jeg ikke regne med

Innbiller meg at Master importerte selv fra USA, mulig du kan få noe mer konkret der, evnt søke litt

#194374  av Master

Regn med ca 110-120 for en helt grei fra USA ferdi frakta og tolla og momsa osv osv.

Du mener vel at du vil ha rattet på VENSTRE side?

#194460  av jumbo

Tror han mente å få fram at høyreratt er en helt ok opsjon / ingen hindring

#194471  av Andy_Celica

Du kan skrive en PM ti Turboknut (Knut Fossum) og høre om han kan skaffe den pris og bil, vet at han har henta en god del biler :D

#194494  av jumbo

Det billigste er jo helt klart å gjøre alt selv, alle ledd man skal igjennom enten forhandlere eller privat betyr jo merkost, men er jo i noen tilfeller greit dersom man er usikker og heller vil ha hjelp av folk som er erfarne med dette

#194498  av AeZ_

Er som sagt helt forskjellig hvilke du finner.
Du kan faktisk få noen fine til en meget bra pris..
Hvis du har planer om å gjøre det selv, så ville jeg kjøpt fra http://www.mr2oc.com
Siden det er entusiaster som har eid de fleste bilene, så pleier disse å være i god stand.
Spørs også hvilken modell du skal ha inn, en 91 mr2 turbo kan du få rett over 100 som faktisk er i grei stand. Bare å bruke tiden til å lete på nettet-.

#194503  av japse-gnmfr

kk takker for mange svar...Planen var og importere en etter vinteren og håpa og ikke komme så langt over 100:D

Står foresten en grei en på nettet til 150000nå
Sist redigert av japse-gnmfr den 29 aug 2006 14:52, redigert 1 gang totalt.

#194504  av japse-gnmfr

Andy_Celica skrev:Du kan skrive en PM ti Turboknut (Knut Fossum) og høre om han kan skaffe den pris og bil, vet at han har henta en god del biler :D
Får gjøre det etter vintern da..

#194516  av James

Mellom 100-120000kr for en høyrerattet mk2 Turbo/GTS fra Japan. Eller mellom 140-170000kr for en venstrerattet fra Tyskland eller Sveits...
Det vet jeg siden jeg selv har sjekket mye opp i det der i det siste :wink:
Har selv vert inne på tanken å hente inn en helt org. mk2 Turbo/GTS fra Japan nå til vinteren...

#194531  av japse-gnmfr

James skrev:Mellom 100-120000kr for en høyrerattet mk2 Turbo/GTS fra Japan. Eller mellom 140-170000kr for en venstrerattet fra Tyskland eller Sveits...
Det vet jeg siden jeg selv har sjekket mye opp i det der i det siste :wink:
Har selv vert inne på tanken å hente inn en helt org. mk2 Turbo/GTS fra Japan nå til vinteren...
Kan jo ta me en til meg også da hehe...;)

#194576  av Neemi

Du kan jo kontakte http://www.need4speed.no
De har tatt inn mr2 turbo tidligere, og er veldig ålreite folk å gjøre handel med.

#194578  av James

Neemi skrev:Du kan jo kontakte http://www.need4speed.no
De har tatt inn mr2 turbo tidligere, og er veldig ålreite folk å gjøre handel med.
Er de jeg har snakket med :wink: For se til vinteren hva som dukker opp...