TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig fÃ¥tt kabel

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #22166  av Christian

Det tok sin tid, men her er noen av de :)
Dette er ikke redigert på noen måte, men har ikke tid til mer...

ftp://mr2@dragon.sophitian.net/Christia ... nellen.MPG
Aner ikke hvem som kjører her...

ftp://mr2@dragon.sophitian.net/Christian/Jeg og Ronny.MPG
Den første omgangen jeg kjørte etter at banen hadde tørka på Rudskogen i September.
Bare synd fartsfølelsen blir så dårlig, har 185 på enden av sletta, men det ser ut som 60 :?

ftp://mr2@dragon.sophitian.net/Christian/Gir på litt.MPG
Aner ikke hvem som kjører her...

ftp://mr2@dragon.sophitian.net/Christian/Christian leker.MPG
Selfølgelig på en godkjent plass.

ftp://mr2@dragon.sophitian.net/Christian/Tommy drar en heftig burnout.MPG
Tommy plager Opel'en sin litt :lol:

ftp://mr2@dragon.sophitian.net/Christian/Litt gummi.MPG
Såpass bør det jo være :)

ftp://mr2@dragon.sophitian.net/Christian/Tommy og Tov hviler.MPG
Kjekk gjeng å reise på treff med :roll:

ftp://mr2@dragon.sophitian.net/Christian/Alkis Lars.MPG
Broren min, trenger jeg å si mer? :lol: :roll:

Håper dere gidder å kikke på det da :)

#22171  av MRQuoc

stakkkars linja mi .. har ingen tilgang til en ny linje før 7nov. så vi for leve med brudd på linja .. akkurat nå er det 39klienter : user : MR2 !
ikke rart hele linja forsvinner mange ganger .. men 2 uker til jeg får flyttet serveren til en tryggere linje som tåler litt mer bank

#22175  av chris

Stakkars linja mi!! Sitter og laster ned Getaway in Stockholm 4, og Ghostrider 2 skal taes etterpå, broren min holder på å sende meg all musikken til Initial D, og etterpå skal han sende meg Initial D, sesong 1 og 2, såvidt jeg forstod på han. :D

Jaja.. får sette dette på download også da :D

#22209  av sindrejl

sesong 1,2 og "filmen" av sesong 3.. :) sesong 3 er bare en stor film

#22211  av @lpher

GIS 4 som DVDR, DIVX eller MPG?

@lpher

#22224  av chris

@lpher skrev:GIS 4 som DVDR, DIVX eller MPG?

@lpher
2 cd divx, med alt ekstra ;)
Det er bare rått, og MASSE pupper :D

(sitter og ser ghostrider2 nå)

-edit-
GiS4:

This release includes

Getaway in Stockholm Test
Getaway in Stockholm 4 with 5 cameras (16 mins)
Bonus Clips
One lap on the Nürburg Ring
The Race, GiS4 NSX vs. GiS4 Corvette C5
Getaway in Stockholm 4 with comments by Mr A, Executive producer
Music Video
Getaway Babes Natasha & Frida
Credits

#22229  av MR2turbo

hehe, skikkelig bra filmer Christian!! :D Har et par igjen å se, men nå må jeg legge meg..
De filmene fra veien, lurer på hvem som kjører der jeg :) Uansett så gikk det nok ikke fortere enn fartsgrensa.. ;)

#22230  av MRQuoc

MR2turbo skrev:hehe, skikkelig bra filmer Christian!! :D Har et par igjen å se, men nå må jeg legge meg..
De filmene fra veien, lurer på hvem som kjører der jeg :) Uansett så gikk det nok ikke fortere enn fartsgrensa.. ;)
går aldri .. _ALDRI_ fortere enn fartsgrensen , blant oss tror jeg .. vi er som sagt på en annen tråd , ganske greie mennesker

#22231  av MR2turbo

stemmer det quakk.. :D

#22247  av chris

MRQ skrev:går aldri .. _ALDRI_ fortere enn fartsgrensen , blant oss tror jeg ..
Dette strider mot en viss "anonym" måling :D

#22271  av kennethx

Alt er relativt, skal gå ganske fort før jeg synes det er _FOR_ fort! :D :D :D :D

#22281  av Christian

MÃ¥ jo ha litt tempo :)
Har 5 fulle kassetter med div kjøring, men veit ikke helt hvor mye som er bra å legge ut :wink:

#22309  av jan-erik

Mange fine videoer Christian! Tror jeg kanskje ville vært litt forsiktig med å legge ut alt. Lett å gjennkjenne bl.a. det lakkerte interiøret i bilen din. Men vet ikke hvor streng onkel er oppi bygdom hos deg :-)

Tøft med burningen du gjør, blir litt røyk. Og når det gjelder Opelen har jeg endelig skjønt hvorfor alle Opler på død og liv skal ha masse hull i panseret; jo det er for at røyken fra burninga skal komme ut der :-)

Ellers så må jeg si at de andre folkene du har filmet fra Gatebil går de du hadde med deg på Japsetreffet en høy gang når det gjelder å virkelig ta den ut når det gjelder promille!

Ellers så må jeg bare legge til - "Å jeg har så veldig veldig veldig lyst på et turbokit til min MR2 MK3!" Til MX-5 -en får du et Greddy turbokit til 14.000 kr, øker vel fra 110-115 til 160HK. Til MR2 koster et kit ca. 45.000,- Halver den summen og jeg bestiller turbokit til min tvert!

#22318  av Dalan

chris skrev:Stakkars linja mi!! Sitter og laster ned Getaway in Stockholm 4, og Ghostrider 2 skal taes etterpå, broren min holder på å sende meg all musikken til Initial D, og etterpå skal han sende meg Initial D, sesong 1 og 2, såvidt jeg forstod på han. :D

Legge ut Initial D da! :D :D
Har bare de 7 første episodene av sesong 1 jeg.. Ble litt frustrert av å ikke få se mer :lol:

#22321  av chris

Dalan skrev:
chris skrev:Stakkars linja mi!! Sitter og laster ned Getaway in Stockholm 4, og Ghostrider 2 skal taes etterpå, broren min holder på å sende meg all musikken til Initial D, og etterpå skal han sende meg Initial D, sesong 1 og 2, såvidt jeg forstod på han. :D

Legge ut Initial D da! :D :D
Har bare de 7 første episodene av sesong 1 jeg.. Ble litt frustrert av å ikke få se mer :lol:
Jeg har snart hele sesong 1 og 2 og 3.. Men linja mi går på maks her nå. Er noen av dere som er ganske ivrige på Getaway in Stockholm 4 vettu :D