TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ã…pne et TS-OGN lokale i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #21971  av cameleon

Er bare litt nysgjerrig her. Hvor mange kunne ha tenkt seg å hatt lokaler i trondheim til ts-ogn? Her i trondheim er det ikke så veldig mange medlemmer av klubben enda, men det vil øke. Jeg lurer på om det er noen av dere som er her i nærheten som har litt stå på vilje og har lyst til å planlegge litt angående dette temaet.
 #21976  av chris

cameleon skrev:Er bare litt nysgjerrig her. Hvor mange kunne ha tenkt seg å hatt lokaler i trondheim til ts-ogn? Her i trondheim er det ikke så veldig mange medlemmer av klubben enda, men det vil øke. Jeg lurer på om det er noen av dere som er her i nærheten som har litt stå på vilje og har lyst til å planlegge litt angående dette temaet.
Nøyaktig HVA tenker du på når du sier lokaler? salg? butikk? garasje? spesifiser ;)

#21977  av MRQuoc

hva med å ta den nærmere oslo området ? :mrgreen:
 #21981  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev:Er bare litt nysgjerrig her. Hvor mange kunne ha tenkt seg å hatt lokaler i trondheim til ts-ogn? Her i trondheim er det ikke så veldig mange medlemmer av klubben enda, men det vil øke. Jeg lurer på om det er noen av dere som er her i nærheten som har litt stå på vilje og har lyst til å planlegge litt angående dette temaet.
Nøyaktig HVA tenker du på når du sier lokaler? salg? butikk? garasje? spesifiser ;)
Hadde mest tenkt på en slags resturant jeg. Ikke noe bryggen ass, men der folk fra ulike bilmiljøer kunne ha møttes for sosialt samvær.

Det kunne jo ha vært en lett blanding også da. Der vi kunne ha delt opp lokalet i flere avdelinger. Kunne hatt en plass der fol kunne ha spist, kjøpt diverse bilutstyr kanskje. Hadde vært digg med et verksted men om det er mulig er en annen sak :wink:
 #21982  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:
Hadde mest tenkt på en slags resturant jeg. Ikke noe bryggen ass, men der folk fra ulike bilmiljøer kunne ha møttes for sosialt samvær.

Det kunne jo ha vært en lett blanding også da. Der vi kunne ha delt opp lokalet i flere avdelinger. Kunne hatt en plass der fol kunne ha spist, kjøpt diverse bilutstyr kanskje. Hadde vært digg med et verksted men om det er mulig er en annen sak :wink:
Kunne vært veldig interessant, men spørs om vi er litt for få medlemmer ennå. Tingen hadde vel vært å slått seg sammen med en som har interesse av å importere og forhandle utstyr..

Veilside: du skal ikke flytte til Trondheim du da? :D

#21986  av cameleon

Jeg kjenner en del som ikke er medlem i klubben. så folk tror jeg vi skal klare å skaffe. Men dette er jo som sagt et veldig stort prosjekt. Skal du til by'n i morgen chris? Uansett tlf nr mitt er 90691336. Så hvis du har mulighet så ta deg en tur :)
 #21988  av sindrejl

Er nå her i trondheim det er mest medlemmer i klubben :)

#21989  av chris

cameleon skrev:Jeg kjenner en del som ikke er medlem i klubben. så folk tror jeg vi skal klare å skaffe. Men dette er jo som sagt et veldig stort prosjekt. Skal du til by'n i morgen chris? Uansett tlf nr mitt er 90691336. Så hvis du har mulighet så ta deg en tur :)
Er du i byen hver dag denne uka eller? Har nummeret ditt fra før jeg ;) Men vi må snakke med teppemaker også vettu :)
 #22031  av VeilSide

chris skrev:

Veilside: du skal ikke flytte til Trondheim du da? :D
Flytte til Trondheim? Hmmm....har aldri tenkt på det og det holder med den tanken :P
Men neida...posten er en fin bil...

#22061  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev:Jeg kjenner en del som ikke er medlem i klubben. så folk tror jeg vi skal klare å skaffe. Men dette er jo som sagt et veldig stort prosjekt. Skal du til by'n i morgen chris? Uansett tlf nr mitt er 90691336. Så hvis du har mulighet så ta deg en tur :)
Er du i byen hver dag denne uka eller? Har nummeret ditt fra før jeg ;) Men vi må snakke med teppemaker også vettu :)
Er ikke i byn hver dag nei. Er på fosen nå. Men jeg kan enkelt og greit komme over hvis det passer seg slik :D Bare si i fra du så skal jeg nok klare å komme :wink:

#22069  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:
Er ikke i byn hver dag nei. Er på fosen nå. Men jeg kan enkelt og greit komme over hvis det passer seg slik :D Bare si i fra du så skal jeg nok klare å komme :wink:
Den er grei ;) Er på tide vi møtes og deler erfaringer med homofelger anyway :D

#22070  av MRQuoc

you gays ! :mrgreen: