Slites mellom 3SGTE og 3SGE-motor på min fremtidige MR2 jeg...
Har hørt et par skrekkhistorier om at den ekstra kraften i turboen lett kan sende deg ut på jorder (iallefall på MR2er uten LSD).
Samtidig sikler jeg litt etter responsen og driftssikkerheten til NA-motoren. Iallefall 94+ (170 hk)... For å ikke nevne at det er MYE lettere å finne et flott eksemplar av en venstrestyrt 94+ NA-MR2 enn en Turbo-MR2.
Det hadde utvilsomt vært fett med 225 hester også, når det likevel er samme forsikring, og 3SGTEen er jo såklart mye billigere å modifisere også.
Hva ville dere ha valgt?
Har hørt et par skrekkhistorier om at den ekstra kraften i turboen lett kan sende deg ut på jorder (iallefall på MR2er uten LSD).
Samtidig sikler jeg litt etter responsen og driftssikkerheten til NA-motoren. Iallefall 94+ (170 hk)... For å ikke nevne at det er MYE lettere å finne et flott eksemplar av en venstrestyrt 94+ NA-MR2 enn en Turbo-MR2.
Det hadde utvilsomt vært fett med 225 hester også, når det likevel er samme forsikring, og 3SGTEen er jo såklart mye billigere å modifisere også.
Hva ville dere ha valgt?