Et bredt spekter av forskjellige insekter som er samlet inn mellom Fredrikstad og Kristiansund.
Vedlegg
Toyota MR2 1986
Toyota Avensis 1,6 2006
Subaru Impreza 2,0 GX 2004
Toyota Avensis 1,6 2006
Subaru Impreza 2,0 GX 2004
memo skrev:jeg syns denne tråden burde stenges, siden den mangler total respekt for dyrene som eksisteres i vår verden idag.Fluer går da i katogorien insekter og kan da ikke samenlignes med dyr!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ref.: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=17586
memo skrev:men det er da levende skapninger!!nå synes jeg du burde holde kjeft snart. hver eneste gang jeg ser en tråd bli ødelagt på en eller annen måte så er du med. jeg var faktisk litt enig med deg i den forrige tråden helt til du slengte ut en "3. klem et tre." som ikke akkurat er så snilt sakt. og det blir ikke bedre når du begynner å få andre tråder stengt fordi du absolutt skulle dra over et tema fra den første tråden! som jeg har sagt før, dette er et diskusjonsforum og ikke et depresjonsforum
hvordan kan du være så grusom?!
TheStig skrev:hvorfor reagerer ingen på den tråden jeg refererer til i posten min da?
de er stort sett identiskesyns bare det er litt komisk jeg.
om du ikke takler litt ironi så får du heller holde kjeft selv og ikke ta deg selv så høytidelig
...forresten, når det gjelder "klem et tre", så var det en referanse til "tree huggers", "save the forest", "save the whales" og "save the snails"...
...ikke klem et tre som i kræsj og brett deg rundt et...
edit: memo som skriver her ja forresten