TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Massemord med MR2'n

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #191536  av Anders gullstein

:wink:

Et bredt spekter av forskjellige insekter som er samlet inn mellom Fredrikstad og Kristiansund.
Vedlegg
fotosesion 008.jpg
fotosesion 008.jpg (65.03 kiB) Vist 11583 ganger

#191771  av predator

Hehe, jevelskap de derre insektene hvis de ikke blir fjernet ganske så raskt...
Ser omtrent lik ut min og etter reisen Bergen - Kristiansund :D

#191794  av memo

jeg syns denne tråden burde stenges, siden den mangler total respekt for dyrene som eksisteres i vår verden idag.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

ref.: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=17586

#191806  av Andy_Celica

memo skrev:jeg syns denne tråden burde stenges, siden den mangler total respekt for dyrene som eksisteres i vår verden idag.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

ref.: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=17586
Fluer går da i katogorien insekter og kan da ikke samenlignes med dyr!

Og ser da heller ingen grund til å stenge denne posten enda :!:

#191819  av memo

men det er da levende skapninger!!
hvordan kan du være så grusom?!

#191820  av mr.two

memo skrev:men det er da levende skapninger!!
lol

Er helt enig med deg memo, dyrehatere ! Dere burde skamme dere. Sitte og le av slikt er helt usmakelig.

#191823  av andre 1

Ræva ironi.......

#191825  av Anders gullstein

Ja, tar dem så fort jeg har muligheten. Bildet er tatt like før jeg står på kne og knikker.

:wink:

#191838  av Th4 Ghost

nå synes jeg du burde holde kjeft snart. hver eneste gang jeg ser en tråd bli ødelagt på en eller annen måte så er du med. jeg var faktisk litt enig med deg i den forrige tråden helt til du slengte ut en "3. klem et tre." som ikke akkurat er så snilt sakt. og det blir ikke bedre når du begynner å få andre tråder stengt fordi du absolutt skulle dra over et tema fra den første tråden! som jeg har sagt før, dette er et diskusjonsforum og ikke et depresjonsforum

EDIT: back to topic: det der blir sikkert morsomt å vaske av igjen tenker jeg ^^

#191943  av TheStig

hvorfor reagerer ingen på den tråden jeg refererer til i posten min da?
de er stort sett identiske :) syns bare det er litt komisk jeg.

om du ikke takler litt ironi så får du heller holde kjeft selv og ikke ta deg selv så høytidelig ;)

...forresten, når det gjelder "klem et tre", så var det en referanse til "tree huggers", "save the forest", "save the whales" og "save the snails"...

...ikke klem et tre som i kræsj og brett deg rundt et...

edit: memo som skriver her ja forresten

#191950  av andre 1

De fleste her tåler nok det veldig greit , men jeg syntes tonen er kvalmende ! Det refereres til en link som ikke er fullt så fet ! Hvorfor ikke bare holde kjeft om dere ikke har noe bedre å komme med . Ser liksom ikke helt poenget ! Er det bare for å lage kvalme ?

#191985  av James

Ser heller ikke noe problem med denne posten.. Har sett langt værre poster.

MR2en min opplevde forøvrig det samme på vei hjem fra Gatebil...
På vert stopp på bensinstasjoner var det ned på alle fire for å vaske vekk alle fluene.. :) Legger spesielt godt merke til sånt på en hvit bil!

#191990  av TheStig

TheStig skrev:hvorfor reagerer ingen på den tråden jeg refererer til i posten min da?
de er stort sett identiske :) syns bare det er litt komisk jeg.

om du ikke takler litt ironi så får du heller holde kjeft selv og ikke ta deg selv så høytidelig ;)

...forresten, når det gjelder "klem et tre", så var det en referanse til "tree huggers", "save the forest", "save the whales" og "save the snails"...

...ikke klem et tre som i kræsj og brett deg rundt et...

edit: memo som skriver her ja forresten

WOW !! memo som skriver ja.. har ikke lest gjennom denne tråden engang

Edit2: haha mange surræver her ja

#192022  av larsst185

Med fare for å bli kalt teit...kan noen fylle meg litt inn i problemstillingen her.Døde fluer?? :roll: