TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra MR2-utstilling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #21774  av MR2turbo

Jeg var inom MR2 drivers club danmark sin stand på en stor bilmesse i Fredericia sør i Danmark i helga. Så jeg måtte jo ta noen bilder...
De har virkelig mange bra aw11'er der nede og et par fine sw20'er og da ;)

Bildene er fra dagen før det åpnet, så derfor driver endel med polering og pussing på bildene.

Etter de var ferdige dro vi hjem til formannen i klubben og fikk noen gode danske øl sammen med noen av de andre. :) Han innlosjerte oss alle óg, skikkelig hyggelig gjort! :D

Her er bildene:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#21782  av chris

..men skulle ikke denne ligget under "media" i stedet? ;)

#21815  av MRQuoc

Fiiiii faderrrr .. jeg likte spesielt den blå AW11'en ! , og selfølgelig den orginale delte blå farven som er delt med grått.
blir en slik farve på min , og ja .... ja .. jeg henger litt etter... men skal nok klare å heve meg opp i det nivået ! :D

#21820  av Mr2 Mk2

Oisann mye snadder for oss mk1`fans...Var litt kult med skrift oppå vingen,sikter da til den blå hvor det står"Toyota Mr2" på vingen..Å mye pent der..."Lagre som" og sikle på i ettertid..Thx Markus :D

#21916  av Erlend

Fet den blå/grå AW11en!!! Den digga jeg :)

#21917  av MR2turbo

Må jo legge ut litt Danmarksbilder, sånn at dere blir frista til å bli med ned på treff til neste år :D
Så slipper jeg å kjøre alene ;)

#21919  av Erlend

Sikler allerede etter danmarkstur jeg :) Skulle helst hatt MR2 til den tid da men :roll:

#21920  av MR2turbo

Ja du har jo hele vintern på deg til å få kjøpt en :D eller så blir du vel med i carinaen ;)

#21926  av Erlend

Uff ja, stakkar Carinaen...den har fått kjørt seg den. Bakdemperne er helt ødelagt, skal få bytta dem i løpet av vinteren. Rust øverst i bensintanken, det blir verre. Høyre hjulbue bak er gjennomrusta også. Men det er alt da :D Lakken er ganske fin, har tatt vare på den så godt jeg har kunnet. Skulle gjerne fått kjøpt noe hi-gloss-middel, da hadde den sett nylakkert ut :)

Skulle hatt en garasje og sveiseapparat! :wink:

#21946  av chris

MR2turbo skrev:Ja du har jo hele vintern på deg til å få kjøpt en :D eller så blir du vel med i carinaen ;)
Neste år blir nok jeg med nedover Markus, og så svinger jeg innom Larvik og plukker opp Erlend på veien :)

#22110  av MR2turbo

Høres jo topp ut det, Chris!

Så får du bli med i mr2 selv om du ikke har egen, Erlend :D

#22126  av chris

MR2turbo skrev:Høres jo topp ut det, Chris!

Så får du bli med i mr2 selv om du ikke har egen, Erlend :D
It's a deal then ;)

#22246  av Erlend

Hey hey! Sounds good Bilde