TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød supra i hamar

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#190673  av tojo

Kansje det var "Mr. Netland" fra Hordaland med sin Euro spec Supra du har observert? ST54XXX.

#190727  av TOYPARTS

tojo skrev:Kansje det var "Mr. Netland" fra Hordaland med sin Euro spec Supra du har observert? ST54XXX.
den er solgt for lenge siden, har stått til salgs i lengre tid for 449000,- og var ikke prutbar. forøvrig ikke et bra esemplar.

#190886  av |plumbo

når jeg sitter og tenker litt mener jeg og ha sett denne i elverum før ...( på gata så det vil ikke dermed si at han bor der )

#191010  av Castrol TTE

Kan nok med nesten 100% sikkerhet si at Supera`n hører til på Elverum..... Fruentimmeren hans har en svart..... :D

#191013  av Dalan

Castrol TTE skrev:Kan nok med nesten 100% sikkerhet si at Supera`n hører til på Elverum..... Fruentimmeren hans har en svart..... :D
Den du tenker på har CF-skilter, ikke ST.. ;)

#191015  av Castrol TTE

Stemmer nok det ja CF....... ST er vel muligens meg........ Men d er jo ingen SUPRA..... :D

#191025  av |plumbo

deg har jeg sett flere ganger i hamar sentrum men om du har sett meg er et anna spørsmål :P ( du kjører en hvit CS med castrol merker over hele bilen ;))

#191028  av Castrol TTE

Kan nok stemme det at d er meg ja. Si det du, ser jo litt av hvert av biler..... Celica MR2 Hva kjører du da? :roll:

#191032  av Castrol TTE

Tar kansje en tur jeg også....... Men d blir med bil nr 2 isåfall... Ses kansje da 8) LITT VEL OF TOPIC DETTE KANSJE....

#191044  av |plumbo

;)

#191152  av elino

Hvis det var mandag den 7 var det ikke oss, og i helga var vi i Tyskland

#198693  av elino

Møtte en rød Supra i Hamar i efta på tur ut fra Hamar mot Elverum.... sikkert samme som er spotta i denne posten
Ingen som vet noe om den?

#198713  av |plumbo

har sett den flere ganger sist var bak gamle toyota hamar på storhamar