TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fjortiss-tøs og bil altsÃ¥

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #20797  av Dalan

Satt og diskuterte litt bil med et par jenter her i stad, og skjena innom at en MR2 mkII, det skal jeg ha meg en gang ;)
De hadde jo ikke hørt om denne bilen før, så pus som jeg er så måtte jeg jo vise de en :lol:
Viste de da annonsen som tommyboy har lagt ut her på forumet, ang. salg av sin bil.

Og hva var kommentaren jeg fikk? "Det ooser jo råner av den jo!" :shock:

Jævla fjortis-tøs, da kan de bare ha så blondt hår og store pupper de vil for meg :lol:

Oser råner meg i ræva.. 8)

#20798  av sindrejl

eeeeeeeeeh... geeez.. oser råner meg langt i rævva.. de syntes vel det var kulere med en opel vectra eller noe slikt da :D

#20801  av Dalan

sindrejl skrev:eeeeeeeeeh... geeez.. oser råner meg langt i rævva.. de syntes vel det var kulere med en opel vectra eller noe slikt da :D
De syns jeg kom med fin bil når jeg og en kamerat rulla opp på gårdsplassen med en E36 BMW 318is med m-front.. :roll:
sier som Harald Eia: Jeezez.. Holey Maloney

Da er jenta mi mye mer å samle på, hu er av den motsatte oppfatning :D

#20802  av Mr2 Mk2

Hvor gammel er du og hvor gammel var dem?bare lurer?

#20803  av Dalan

Jostein skrev:Hvor gammel er du og hvor gammel var dem?bare lurer?
Jeg er 19 og de er 17

#20817  av bose

huffameien.Mange fjortiser som faller for Toyotan min da. :D

#20819  av chris

Haha!!! Oser råner av en MR2 og ikke av bmw? *ler høyt* :mrgreen: :mrgreen: Det må jeg bare si, at det har jeg aldri hørt fra noen, uansett alder. Det jeg stort sett hører er: "fy faen så stilig bil da, er du rik eller?" :D

#20839  av funkes

Dalan skrev:
sindrejl skrev:eeeeeeeeeh... geeez.. oser råner meg langt i rævva.. de syntes vel det var kulere med en opel vectra eller noe slikt da :D
De syns jeg kom med fin bil når jeg og en kamerat rulla opp på gårdsplassen med en E36 BMW 318is med m-front.. :roll:
Det synes forsåvidt jeg også. :)

#20842  av Dalan

funkes skrev:
Dalan skrev:
Det synes forsåvidt jeg også. :)
Hehe, det må jeg si at jeg gjør å, meen.. :P

jaja
 #20847  av Dalan

kennethx skrev:
Dalan skrev:Satt og diskuterte litt bil med et par jenter her i stad
Stopp der, det er første feil. Du diskuterer ikke bil med jenter =P
:mrgreen:

Visste jeg gjorde en feil et eller annet sted :lol:
La meg da forandre det til 'snakka litt om', ikke diskuterte.. ;)
 #20855  av chris

kennethx skrev:
Dalan skrev:Satt og diskuterte litt bil med et par jenter her i stad
Stopp der, det er første feil. Du diskuterer ikke bil med jenter =P
Ja, det er regel numero uno. Ikke prat eller diskuter bil med jenter, især ikke fjortissjenter

#20869  av MRQuoc

:mrgreen:
madamen min , syns at MR2 er fine biler, spesielt MK2 , ville heller at jeg skulle kjøpt meg det fremfor MK1 .. .. som Saab-fan som hun er, dreit jeg i meningene hennes :p

#20871  av chris

MRQ skrev::mrgreen:
madamen min , syns at MR2 er fine biler, spesielt MK2 , ville heller at jeg skulle kjøpt meg det fremfor MK1 .. .. som Saab-fan som hun er, dreit jeg i meningene hennes :p
Trodde ikke det fantes saab-fans jeg :D Til og med de jeg kjenner som eier saab sier det er stygge og dumme biler :P

Men.. jeg har kjørt en splitter ny chippa Saab 9-3 turbo, og jeg må si det sparka mer enn godt. Nydelig skinninteriør med innsydd "Turbo" i alle fire setene, og i gulvmattene, og på dørstokkene, og ellers alt utstyr :) Stilig nattbelysning på dashen også.. trykker på en knapp så slokkes alle lys, utenom speedoen opp til et visst tall. kjører man over den hastigheten lyser resten av speedoen. Ellers datt alle nåler ned til 0 og lysene ble slått av. Nydelig bil å kjøre, men ekkel tendens til å dra til ene sida ved heftig gasspådrag. og så er det feilhjulsdrift.
Og så koster en sånn en blod og skjorta og mer til..

Men nok om saab :P

Når det gjelder mk1 og mk2, så er det jo et prisspørsmål i tillegg til smak og behag. Tror kanskje mk2 blir lagt mer merke til, og er fortere å like for folk som ikke har sett bilene før. Mk2 har jo også et litt baby-ferrari-utseende.
Etter min mening var 90-tallet et gull-tiår innen bildesign, selv om det førte til at mange biler ble seende ganske like ut.
 #20877  av tommyboy

Jeg vet ikke helt jeg er veldig fornøyd på karakteristikken på bilen min, hvis det oooooser rånebil av den men...hehe...Får se det positive i det, og det er at den tydligvis vekker oppsikt! Jeg selv er 28 år og for meg betyr det heller lite om fjortisjentene ser på meg som en råner. Ihvertfall hvis de syns BMW E36 er mindre rånete...Sier mer om jentene enn om bilen. MR2 er flotte biler gutter (ok, og jenter da:) !!!