TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• CelicaTurbo?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #184622  av bjornix

Grå GT4 mellom Moss og Vestby, retning Moss, litt over 16 nå på lørdag 1. Deg CelicaTurbo?

#184671  av CelicaTurbo

hm, ikke det nei. Så er det noen andre i området med samme farge bil som jeg har altså? :)

#184677  av MR2WideBody

Så en på lørdag jeg og, var en gt4.. Med noen form for lyktespoiler eller hva jeg skal kalle det, loffpotte og blå diodelys i parklys forran. Var samme farge som celicaturbo sin
Kjørte bak ett stykke fra moss, kjørte forbi rett ved innsnevringen ved råde/solli, og hadde den bak meg helt til Sarpsborg.. Møtte den også utafor rema på svinesund når klokka var rundt 1900.. Mener å huske det var skrift i frontruta, men husker ikke hva det sto der

#184683  av CelicaTurbo

blå diodelys, usj, håper ikke flere tror at det er meg :D Forøvrig er jeg meget lite ute med bilen for tiden så det er liten sjangs for å treffe på den, kjører den bare på noen små koseturer iblant :)

#184684  av MR2WideBody

CelicaTurbo skrev:blå diodelys, usj, håper ikke flere tror at det er meg :D Forøvrig er jeg meget lite ute med bilen for tiden så det er liten sjangs for å treffe på den, kjører den bare på noen små koseturer iblant :)
Heldigvis, så visste jeg at det ikke var deg. 8)
veit jo åssen du ser ut, så da hadde jeg visst hvem det var iallefall.

Tenkte bare at det kunne være samme bilen

#184718  av bjornix

Åleit! Så ikke noe særlig detaljer siden den kom imot, men tenkte det sikkert ikke var så mange grå GT4 i området. Men da var det altså ikke deg :)

#184723  av Andy_Celica

MR2WideBody skrev:Så en på lørdag jeg og, var en gt4.. Med noen form for lyktespoiler eller hva jeg skal kalle det, loffpotte og blå diodelys i parklys forran. Var samme farge som celicaturbo sin
Kjørte bak ett stykke fra moss, kjørte forbi rett ved innsnevringen ved råde/solli, og hadde den bak meg helt til Sarpsborg.. Møtte den også utafor rema på svinesund når klokka var rundt 1900.. Mener å huske det var skrift i frontruta, men husker ikke hva det sto der
Hvis ikke jeg tar helt feil så jeg den oxo i sverige om lørdagen, og jeg så oxo fort at det ikke var kristian sin :wink: