TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gode komedier (post filmnavn her)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#184368  av jonny on the spot

ingen komedie, men et helt sinnsykt tidi standup show
Pablo Fransisco (tror jeg han het)

#184373  av @lpher

Disse to blir egentlig feil i og med at det er snakk om NYE komedier...MEN...de er jo relansert på dvd nå da :D

Airplane
Airplane 2: The sequel

#184374  av arctic_celi

jonny on the spot skrev:ingen komedie, men et helt sinnsykt tidi standup show
Pablo Fransisco (tror jeg han het)
Vesentlig mer morsomt hvis man kjenner noen Latin'ere :lol:
Er ikke kødd at latina chick's er syke i hode altså :)

*pablo... hold my baby*

#184377  av Johansen

Gjør ikke noe om dem er gamle :) Bare dem er bra!

#184398  av BT-GTI

det er et standup show, av eddie murphy. og "filmen" heter "delerious".

den er helt konge! jeg jo så jeg ikke fikk puste..

den kunne bli lasta ned fra pirate bay...som alt annet :cry: før det ble stengt.

#184411  av perchr

"ali g in tha house" :lol: :lol:

#184415  av jonny on the spot

BT-GTI skrev:det er et standup show, av eddie murphy. og "filmen" heter "delerious".

den kunne bli lasta ned fra pirate bay...som alt annet :cry: før det ble stengt.
Funker som før det 8)

#184417  av Magne

Dum og dummere
Dude where's my car
Ace Ventura
Alle med Adam Sandler og gjengen...
... Uff det er jo så mange!

Stand ups har jeg virkelig sansen for, noen her nevnte E. Murphy. MÃ¥ legge til RAW der. Og Eddie Griffin - Dysfunktional family.
3 Raske menn...
Blue Collar Comedy Tour - Bill Engvall, Jeff Foxworthy, Ron White :D og Larry the cable guy. Dette er en gjeng Rednecks på tur, sansynligvis de rikeste rednekkane i verden... :P

#184419  av kennethx

Det er kanskje ikke en kommedie, men jeg lo så jeg grein når jeg så "Lock stock and two smoking barrels", oppfølgeren er ikke så værst den heller :)

#184421  av BT-GTI

jonny on the spot skrev:
BT-GTI skrev:det er et standup show, av eddie murphy. og "filmen" heter "delerious".

Funker som før det 8)
funka ikke for litt sida, da stod det et eller annet om at politiet hadde stengt sida.

#184438  av perchr

oh, "snatch".. rå film 8)

#184494  av Hyperion

Piratebay er oppe og går som før og har gjort det noen uker allerede. Var nede bare en ukes tid.

Gode komedier:

Hot shots 1 og 2
Udødelig våpen
Mannen med den nakne pistol- filmene

#184503  av celicat23

Don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood, scary movie, not another teen movie, life of brian, tomcats, me myself & irene, van the man (van wilder), jay & silent bob strike back, road trip, ferris buellers day off, weird science....

#184504  av Dalan

Black Adder!