TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal til Stavanger og hente ny bil pÃ¥ onsdag!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #183929  av kaimagne

Yeah! Endelig har jeg fått bestemt meg... :D Skal bli godt å få seg bil igjen, etter hele to uker uten bil! :shock:

Noen som er keen på et lite lokaltreff i Stavanger i løpet av ettermiddagen, før jeg kjører hjem til Østlandet? :)

#183931  av VeilSide

Vi har treff her på søndagen så du må nesten drøye hjemreisen din en dag synes jeg :lol:

Selv har jeg prøveskilter for "prøvekjøring" søndagen da jeg ikke gidder ta ut for lørdagen ...

#183936  av VeilSide

Ha .. hvordan jeg greide lese lørdag veit jeg ikke ...

#183962  av Hyperion

Heisann! Fikk du tak i en grei st205 eller ble det noe annet? Selv koster jeg på bilen 50-60k og går for å beholde den :)

#183964  av kaimagne

Alle de 205'ene jeg har sett på måtte repareres eller hadde nettopp vært reparert for 40-60 tusen kroner. Så det ble heller en bil som er nyere, billigere og (forhåpentligvis) med lavere driftsutgifter... :)

#183970  av @lpher

kaimagne skrev:Så det ble heller en bil som er nyere, billigere og (forhåpentligvis) med lavere driftsutgifter... :)
Hørtes ikke spesielt sportslig ut?! :lol:

#183973  av MR2turbo

må prates når du er her, ja :)

jeg nåes best på tlf... 97024101 :)
 #183980  av erling

kaimagne skrev:Yeah! Endelig har jeg fått bestemt meg... :D Skal bli godt å få seg bil igjen, etter hele to uker uten bil! :shock:

Noen som er keen på et lite lokaltreff i Stavanger i løpet av ettermiddagen, før jeg kjører hjem til Østlandet? :)
Hørte rykter om detta. Får ha kaffien klar på onsdag da. :wink:

#183985  av kaimagne

@lpher skrev:
kaimagne skrev:Så det ble heller en bil som er nyere, billigere og (forhåpentligvis) med lavere driftsutgifter... :)
Hørtes ikke spesielt sportslig ut?! :lol:
Sammenligna med T-Sporten, så blir det nok kjedeligere. Men likevel... Får heller satse ennå mer i svingene da vettu (om det er mulig)! ;)

#183989  av Andy_Celica

Og så må du lufte hva slags bil det blir da :D

#184007  av Speeder

Lexus IS200?
Uansett, gratulerer med ny bil!

#184013  av MR2WideBody

Endelig bestemt deg nå??
Gratulerer med kjøpet hvertfall, blir vel sikkert noen timer på verkstedet sammen med deg etterhvert.

Ringer deg senere idag

#184055  av @lpher

Hvis det er en "L" i fronten på den...så tenker jeg du blir fornøyd uansett :)

#184066  av kaimagne

@lpher skrev:Hvis det er en "L" i fronten på den...så tenker jeg du blir fornøyd uansett :)
;)
Såfremt det ikke skjer en katastrofe frem til onsdag, så blir det nok L i fronten ja. Morten prøvekjørte den i går kveld for meg, og hvis den ikke svarer til forventningene som han gav meg etter tilbakemeldingen, så sa han at jeg kunne få hans lille gule... Ikke sant Morten? :mrgreen:

Anyway, jeg gleder meg stort... :)
Vedlegg
is200.jpg
is200.jpg (55.47 kiB) Vist 590 ganger

#184072  av Smokey

grattis! Blir antageligvis med på lokaltreff om det blir noe jeg 8)
Noen flere :?: