TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva er planene deres i sommer`?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #182945  av celica4ever

Nå som det er sommer så er det vel endel som skal reise bort osv.. Hadde vært spennende og høre hva folk skal finne på i ferien :wink:

Jeg skal til tyrkia om 2 uker og gleder meg sykt mye. Skal være deilig og være litt borte fra jobb og stress :)

#182947  av soarer

Jeg skal enten kjøre japan på kryss og tvers med min nye/gamle Yamaha XJR 400, eller jeg skal hjem til norge og kjøre Mr2 på røde skilter. Hmmmmm Billigeste billett til norge koster over 12000kr nå da. For det kan jeg kjøpe en grei mr2 her. hmmmmm

#182953  av angrykid

Skal ha følgende plan til sommeren :)

Bardu - Oslo - London - Trondheim - Bardu :-)

Alt dette i løpet av to å ei halv uke. Gleder meg som en unge til det skjer, ja :)

#182956  av samejon

Planene i sommer blir 2 uker i agia napa :D Blir nok fest og morro. ;)

#182983  av celica4ever

samejon skrev:Planene i sommer blir 2 uker i agia napa :D Blir nok fest og morro. ;)
pass deg for jentene da :lol:

#182992  av aneriks

samejon skrev:Planene i sommer blir 2 uker i agia napa :D Blir nok fest og morro. ;)
*Misunnelig*

#183016  av @lpher

Du får hilse hu blonde dama fra østerike som jobber på Senior Frogs fra meg da! :mrgreen:

#183025  av Rollaole

Ett stykk guttetur til kos! :twisted:

#183146  av lexusmann

Blir ikke så mye ferie i den forstand for meg..men tar meg 2 uker fri nå..i forbindelse med skudefestivalen som starten denne uka...([url]www.skudefestivalen.no[/url]), og så 1 uke om en måned da jeg overtar mitt første hus..gleder meg...driver å ordner møbler og diverse ting jeg må ha...
skal en tur opp til Trondheim i slutten av august for å få med meg AHA sin konsert på stadion der oppe..kanskje treffe @lpher og flere andre trøndere her inne??

#183147  av arctic_celi

Skal til Chile (søramerika) i en måned :D
MÃ¥ nok friske opp spansken gitt ;)

#183173  av samejon

Hehe, skal prøve å finne frem og hilse fra deg @lpher! Er vel ikke noe fare med jentene ;) Dama kommer vel til å holde de unna :roll:

#183179  av dca

Rollaole skrev:Ett stykk guttetur til kos! :twisted:
når?
jeg skal og til kos! :D

#183218  av Larsen

Blir masse festing i Bergen og en fin road trip hjem igjen 8)

#183238  av tojo

Årets sommer planer: Uke 29-30 Østlandet(Halden++) Uke 31-32 Hard jobbing i kommunen 14dager :D Uke 33-34 Gran Canaria(Party party) 25-27Aug Sommertreff ACR. Blir itillegg endel "små"turer til bla. Bodø,Trondheim.

#183246  av James

Bil tur til Gatebil/Rudskogen og en 2 ukers ferietur til England og litt jobbing også tenker jeg! :)