TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Drømmebilen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #176727  av Tomera

Hei! Hva er deres drømmebiler? Post bilde og litt info om deres drømmebil! (Bør vell helst kanskje være Toyota av ett eller annet slag!)

Først:
Toyota Celica GT-4 ST 205:
Mener dette er den ultimate 4x4 Turbobilen på markede nå! Utrolig rå. Den er nokså lik sin ''kjedligere'' søster med FWD, men man ser at dette ikke er noen småbil akkurat! Å lyden av 3S-GTEen er helt værst!
Bilde

Bilde

Corolla WRC ''Replica''. Dette er ikke en egen bilmodel, men er helt hekta på den! Prøver å få tak i en slik å bruke den som prosjektbil. Vet at det er en på forumet som har en slik, men han var ikke intressert i å selge!

Bilde

Bilde

#176730  av tommis

Den nye Supran må vel kunne kalles min nye drømmebil 8)
Vedlegg
Supra-concept.jpg
Supra-concept.jpg (141.09 kiB) Vist 135 ganger

#176764  av Andy_Celica

Hengerfeste på en st205?? er det helt bra da?

#176773  av mr.two

tommis skrev:Den nye Supran må vel kunne kalles min nye drømmebil 8)

Toyota lar seg inspirere nok en gang :wink:
Vedlegg
ferrari_430_monza-9.JPG
ferrari_430_monza-9.JPG (25.42 kiB) Vist 1260 ganger

#176775  av Andreazz

Jeg drømmer om denne hver natt.. :P
Vedlegg
Supraen 5september05 017.jpg
Supraen 5september05 017.jpg (435.53 kiB) Vist 116 ganger

#176779  av @lpher

tommis skrev:Den nye Supran må vel kunne kalles min nye drømmebil 8)
OM...de nå bestemmer seg for å lage en arvtager til Supran :wink:

#176780  av @lpher

On topic:

Jeg bruker drømmebilen min hver dag jeg! :mrgreen:

#176789  av BrennaRacing

Den du viser Tommis: det er jo bare en photoshop som Glasius på bilforumet har gjort (sinnsykt bra by the way)

Har alltid vært svak for NSX jeg da...Den gamle versjonen (med vippelykter)

Skal ha en sånn i løpet av livet :D
Vedlegg
AcuraNSX.jpg
AcuraNSX.jpg (117.38 kiB) Vist 125 ganger

#176799  av jsun

Andy_Celica skrev:Hengerfeste på en st205?? er det helt bra da?
Off topic:
Hmm... har avtagbart på min MK7..
Oppnålig drømmebil..... Nye Lotus Elise :D
" Det er moro når svingene kommer tett "
Vedlegg
Celica 2.jpg
Celica 2.jpg (75.72 kiB) Vist 116 ganger
Elise.jpg
Elise.jpg (3.41 kiB) Vist 1230 ganger

#176822  av celicat23

BrennaRacing skrev:Har alltid vært svak for NSX jeg da...Den gamle versjonen (med vippelykter)

Er med deg på den der. Har hatt mange dype diskusjoner med meg selv om det er verdt å leve kun på knekkebrød og suppe for å ha en NSX i garasjen. Men enn så lenge har lysta på vanlig mat seiret over NSX. Enn så lenge...

#176826  av CelicaGT

2000GT.
Vedlegg
toyota2000gt.jpg
toyota2000gt.jpg (30.02 kiB) Vist 1205 ganger

#176832  av TOYPARTS

denne!!!!!!
Vedlegg
nissan.JPG
nissan.JPG (56.69 kiB) Vist 1198 ganger

#176837  av BrennaRacing

celicat23 skrev:
BrennaRacing skrev:Har alltid vært svak for NSX jeg da...Den gamle versjonen (med vippelykter)

Er med deg på den der. Har hatt mange dype diskusjoner med meg selv om det er verdt å leve kun på knekkebrød og suppe for å ha en NSX i garasjen. Men enn så lenge har lysta på vanlig mat seiret over NSX. Enn så lenge...
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1065774

Prisen der er vel ikke så veldig langt unna det Celicaen din kostet når den var ferdig :D Er bare å kjøpe seg en gammel dieselbil, å kjøre rundt i den i noen år, til du får spart opp nok gronker til å kjøpe NSX :lol:

#176845  av kake

Det er enkelt. Det er en NSX-R produsert mellom 2002 og desember 2005. En helt perfekt nydelig bil i mine øyne uten kompromisser. Ikke servo/ac/radio. Produksjonsbiler som kan matche kjøreegenskapene til denne er bare en håndfull, uansett hvor i verden de er produsert :wink: Stikkordet er total balanse, sinnsyk downforce/aerodynamikk samt superavansert hjuloppheng og lav vekt (karbonfiber er brukt i rike mengder). Med "bare 280hk" greier denne Nürburgring på 7:56 :) En fantastisk kjøremaskin med herlig lyd...
Vedlegg
NSX-R_1600x1200.jpg
NSX-R_1600x1200.jpg (101.18 kiB) Vist 119 ganger

#176902  av Andy_Celica

jsun skrev:
Andy_Celica skrev:Hengerfeste på en st205?? er det helt bra da?
Off topic:
Hmm... har avtagbart på min MK7..
Oppnålig drømmebil..... Nye Lotus Elise :D
" Det er moro når svingene kommer tett "
men det er en st205 da, med 250 hester og 400nm, det er vel ikke bra for kassa å dra en tung henger osv!