Da er jeg tilbake fra vålertreffet, som ble en ganske bra suksess tenker jeg. Det var ihvertfall ganske mange folk som kom og jeg fikk snakket med en hel del mennesker. Ikke så alt for mange MR2'er da og det var kanskje litt skuffende? Nissan 200SX'er dominerte jo totalt, med Subaru Imprezaer på en god annen plass.. mye artig kjøring. Sov i telt, som jeg angrer litt på for det bråkte mye når folk skulle lage OL-ringer i asfalten samt at det var sinnsykt kaldt den natten. Fikk selvfølgelig sove lite på natten før jeg dro til treffet og natten på treffet så jeg er helt utrolig sliten etter denne turen. Skulle aller helst hatt fri fra jobben i dag ja men jeg har allt for mye å gjøre her  ???
Ellers, hørte noen storyer om kolonnen fra Rogaland, deriblant en smadret S14 200SX, og på vei hjem advarte de på P4 mot hasardiøse galmanssjåfører på E6 fra Hamar og sørover. Synes det er dumt at folk ikke kan holde kontroll på høyrefoten når dette faktisk var en fin mulighet til å vise en positiv side mot publikum, for ikke å snakke om hvor stor fare andre blir utsatt for med slik kjøring..  det var vel det eneste skuffende med treffet tenker jeg, ellers var det ganske suverent
Ellers, hørte noen storyer om kolonnen fra Rogaland, deriblant en smadret S14 200SX, og på vei hjem advarte de på P4 mot hasardiøse galmanssjåfører på E6 fra Hamar og sørover. Synes det er dumt at folk ikke kan holde kontroll på høyrefoten når dette faktisk var en fin mulighet til å vise en positiv side mot publikum, for ikke å snakke om hvor stor fare andre blir utsatt for med slik kjøring..  det var vel det eneste skuffende med treffet tenker jeg, ellers var det ganske suverent

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet