TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart mk1 pÃ¥ Sistranda (Frøya)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #19429  av chris

Just what the subject said. en stort mk1 med originalfelger foran og uoriginale bak, stod parkert utenfor statoilstasjonen på Sistranda, Frøya.

Stod også en plommerød'ish celica mk6 utenfor Megaen på Sistranda, tipper ei av de som jobber der som kjører den, siden den stod der 3 dager på rad.

#19519  av sindrejl

Den mk1'en har jeg sett der mange ganger før.. enten noen som jobber der eller så er den "parkert" der for good...

#19524  av chris

sindrejl skrev:Den mk1'en har jeg sett der mange ganger før.. enten noen som jobber der eller så er den "parkert" der for good...
Den ser jo ut som den er i bra stand da..

#19580  av @lpher

Speaking of Frøya....

Var å leverte bruksanvisning ++ ...til eiern av den knallgule mk6 Celica GTi'n i dag....han var jo selvfølgelig ikke der da...så jeg fikk ikke purra på'n at han må logge seg inn her ;-)

PS! Skal sjekke med jungeltelegrafen hvem sin mr2 det er....har et par kontakter utpå den øya...som får med seg det som er verdt å vite...+ en hel del til! ;-)

UPDATE:

Bilen tilhører en Mr. Espnes. Sønnen hans som har rettet den opp etter en eller annen kræsj...og fiksa rust i samma dragsuget....så det er nok derfor den ser så ny og fresh ut ;-)

@lpher

#19599  av chris

@lpher skrev:
Bilen tilhører en Mr. Espnes. Sønnen hans som har rettet den opp etter en eller annen kræsj...og fiksa rust i samma dragsuget....så det er nok derfor den ser så ny og fresh ut ;-)

@lpher
Blir han å finne på nett da? ;)

#19832  av @lpher

chris skrev:
Blir han å finne på nett da? ;)

Jæskla godt spørsmål...vi får se ;-)

@lpher

#20479  av @lpher

Sjekket litt....

'They say'...at vi mest sannsynligvis ikke får se eieren her inne....nei ;-)

@lpher

#20480  av chris

@lpher skrev:Sjekket litt....

'They say'...at vi mest sannsynligvis ikke får se eieren her inne....nei ;-)

@lpher
Synd.. and the hunt for new members continues..
 #21303  av KK-ma70

chris skrev:Just what the subject said. en stort mk1 med originalfelger foran og uoriginale bak, stod parkert utenfor statoilstasjonen på Sistranda, Frøya.

Stod også en plommerød'ish celica mk6 utenfor Megaen på Sistranda, tipper ei av de som jobber der som kjører den, siden den stod der 3 dager på rad.
MK1`ern på Statoil er totalvrak, møtte vist autovernet eller noe sånt. Skal selges for 8000,- Taket er meget skjevt. Har ikke vært utpå øya på ei stund så det kan stemme det Alf sier.

Celica`n: Personen bor i det lyse huset rett vesiden av Mega, eieren skal vist være en eldre mann... Rundt Alf sin alder kansje :D :D :D

Står også en mk6 Celica på Dyrøy, er en kjenning av meg. Har desverre ikke hatt anledning til å snakke med han ennå.
 #21313  av chris

KK-ma70 skrev: Celica`n: Personen bor i det lyse huset rett vesiden av Mega, eieren skal vist være en eldre mann... Rundt Alf sin alder kansje :D :D :D
:mrgreen: :mrgreen:

Men du, KK-ma70.. du som bor i Trondhein.. hvor er TrondheiN ? :D
 #21321  av @lpher

KK-ma70 skrev:MK1`ern på Statoil er totalvrak, møtte vist autovernet eller noe sånt. Skal selges for 8000,- Taket er meget skjevt. Har ikke vært utpå øya på ei stund så det kan stemme det Alf sier.
Bloody hell....så det var den mr2'en ja!! ;-) ...var han kompisen din som jeg ikke husker navnet på som nevnte den for en tid tilbake...og nå er den rettet?! ...slik at den er klar for salg til et lettlurt offer eller?
Hope not...for such things really piss me off.... ;-)
KK-ma70 skrev: Celica`n: Personen bor i det lyse huset rett vesiden av Mega, eieren skal vist være en eldre mann... Rundt Alf sin alder kansje :D :D :D
LOL ;-) laugh it up! ....du kommer etter du å! ...eventually ;-)
KK-ma70 skrev: Står også en mk6 Celica på Dyrøy, er en kjenning av meg. Har desverre ikke hatt anledning til å snakke med han ennå.
Hmmm....farge? ...ikke den gule vel?

Foresten..fikk du scanna det 'sports of toyota' - supra/mr2/celica heftet?

@lpher
 #21423  av KK-ma70

[quote="@lpher]
Bloody hell....så det var den mr2'en ja!! ;-) ...var han kompisen din som jeg ikke husker navnet på som nevnte den for en tid tilbake...og nå er den rettet?! ...slik at den er klar for salg til et lettlurt offer eller?
Hope not...for such things really piss me off.... ;-)

Vidar heter han. Blir vel mr2 mk1 på han oxo etter det jeg hører fra han.

KK-ma70 skrev: Står også en mk6 Celica på Dyrøy, er en kjenning av meg. Har desverre ikke hatt anledning til å snakke med han ennå.
Hmmm....farge? ...ikke den gule vel?

Nei, den er svart og helt vanlig

Foresten..fikk du scanna det 'sports of toyota' - supra/mr2/celica heftet?

@lpher[/quote]

Desverre, har ikke husket på det. skal utover til Frøya neste helg, skal prøve å huske å ta med heftet inn da.

#21424  av KK-ma70

Dæven. ble ikke helt som forventet det svaret.. er ikke helt dreven på dette ennå :D men men dere skjønner det sikkert. hehe
 #21455  av @lpher

KK-ma70 skrev: Vidar heter han. Blir vel mr2 mk1 på han oxo etter det jeg hører fra han.
Ahh...ser ikke for meg at han er type til å avvike fra målet sitt nei...du får hilse ham fra meg når du ser ham ;-)
KK-ma70 skrev: Nei, den er svart og helt vanlig
Oki....make shure he gets a TS-OGN sticker da? ;-)
KK-ma70 skrev: Desverre, har ikke husket på det. skal utover til Frøya neste helg, skal prøve å huske å ta med heftet inn da
Cool ;-)
Regner med det er en og annen her inne som kan tenke seg en kopi av det ja ;-)

@lpher

#21456  av @lpher

Hva i helv...var det som skjedde med denne sia da? ;-)

@lpher