TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Moped stjært i skien natt til 26/5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #176094  av gnmfr

Kamerat av meg kom ut av døra i dag og da var moppa borte... Han hadde parkert den hos en annen kamerat hvor han sov og ingen viste egentlig om at moppa hans sto der den gjorde... Stede den ble stjært er på sneltvedt (ikke langt unna frogner hvis det sier folket no), og den var helt i enden av en blindgate hvor det er veldig stille, fredelig og LITE trafikk...

Mopeden er en motorhispania furia (2003 modell) som nylig var pusset opp... Fargen er helt svart med mye klistremerker (blant annet et stort vi menn klistremerke foran ved tanken) og en rød bakskjerm (også med klistremerker) Hvis dere som bor i skien, porsgrunn og lignans kunne holdt litt utkikk og vært på vakt hadde det vært veldig bra :D

Alle tips motas med glede, og for de av dere som kommer med tipset/tipsa som fører oss rett til mopeden vil bli belønnet ;)

Takker for den hjelpen jeg kan få, selv om jeg skjønner at det muligens er lite folk her som kommer fra området :?

Kommer bedre bilder utover kvelden når jeg får tak i noen ;)
Vedlegg
01042006198.jpg
01042006198.jpg (192.37 kiB) Vist 99 ganger