Da er endelig turbo delene på plass. Bilen skal få litt etterlengtet pustehjelp etter å ha frest litt for andpusten rundt Norges racerbaner de siste årene   .
 . 
Kort info om delene:
Hass Stage II turbokit (http://www.hassauto.com/catalog/MRS-Tkit-dtls.html)
Som er oppgradert med:
- GT28RS turbo
- 630cc dyser
- Aquamist 1ss vanninnsprøytsystem
Turbo'en gir fult ladetrykk fra 3500 rpm, så bilen blir bygd til banekjøring og ikke drag. Håper på rundt 230whp, men prioriteten vil ligge på driftsikkerhet.
Forhåpentligvis er bilen klar til ACR ...
					
										 .
 . Kort info om delene:
Hass Stage II turbokit (http://www.hassauto.com/catalog/MRS-Tkit-dtls.html)
Som er oppgradert med:
- GT28RS turbo
- 630cc dyser
- Aquamist 1ss vanninnsprøytsystem
Turbo'en gir fult ladetrykk fra 3500 rpm, så bilen blir bygd til banekjøring og ikke drag. Håper på rundt 230whp, men prioriteten vil ligge på driftsikkerhet.
Forhåpentligvis er bilen klar til ACR ...
Vedlegg
						 Sist redigert av jan-erik den 29 jun 2008 21:50, redigert 2 ganger totalt.
						 						 
						
																				 
					 
					 Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
					 						
            '00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE








 Sandnes?Da burde jeg nesten tatt en tur for å se hvordan det går..
 Sandnes?Da burde jeg nesten tatt en tur for å se hvordan det går..
 Ellers mangler stort sett en dobbeltsjekk på alt og påfylling av ny olje før en oppstart og lekkasjesjekk.
  Ellers mangler stort sett en dobbeltsjekk på alt og påfylling av ny olje før en oppstart og lekkasjesjekk.
 
										

 . Må enten modifisere den til vesentlig bedre vinkel eller lage noe fra bunnen av, må se hva en får tid til. Går jo an å pynte på det i etterkant og da
 . Må enten modifisere den til vesentlig bedre vinkel eller lage noe fra bunnen av, må se hva en får tid til. Går jo an å pynte på det i etterkant og da