Hei!
jeg har ikke mer en middels peil på date så tenkte jeg skulle spørre litt her!
etter at jeg har byttet skjerm så har jeg hatt problemer med at bildet har vært veldig mørkt og derfor blir det nesten umulig og se på bilder pga at de blir nesten helt sorte.. fargene er også veldig svake..
jeg har heller ingen måte og skru opp gamma på skjermkortet mitt.
og siden skjermen var en brukt skjerm så regnet jeg med at den bare var dårlig!?!
men her i går så funket pluteselig alt perfekt!
bildet ble bra og alt ble mye lysere.. tenkte da at den pluteselig bare hadde begynnt og funke igjen..
men når jeg skrudde den på i dag så var det tilbake til det samme gamle!?
en annen ting jeg merket meg når den funket var at de 3 dingsene du kan klikke på øverst i høyre hjørne var mye mindre..(de du kan lukke miximere ogg minimere med) men ingen av de andre tingene på skjermen hadde blitt mindre!?!?!
oppløsningen er på 1024x768.
siden disse iconene øverst på alle bildene også hadde endret seg i størelse så regner jeg ikke med at det er noe gæli med skjermen, men eller noe med innstillinger osv..?
dette er i win xp og skjermen er en gammal 17" skjerm...
noen som har noen aning om hva dette kan være?
irriterer meg noe sinnsykt da det er veldig vansklig og se på bilder...
(har også et problem med at bildet blir mer og mer uklart jo høyere opp på skjermen det er( helt nederst er det superklart medns øverst er det uklart..))
jeg har ikke mer en middels peil på date så tenkte jeg skulle spørre litt her!
etter at jeg har byttet skjerm så har jeg hatt problemer med at bildet har vært veldig mørkt og derfor blir det nesten umulig og se på bilder pga at de blir nesten helt sorte.. fargene er også veldig svake..
jeg har heller ingen måte og skru opp gamma på skjermkortet mitt.
og siden skjermen var en brukt skjerm så regnet jeg med at den bare var dårlig!?!
men her i går så funket pluteselig alt perfekt!
bildet ble bra og alt ble mye lysere.. tenkte da at den pluteselig bare hadde begynnt og funke igjen..
men når jeg skrudde den på i dag så var det tilbake til det samme gamle!?
en annen ting jeg merket meg når den funket var at de 3 dingsene du kan klikke på øverst i høyre hjørne var mye mindre..(de du kan lukke miximere ogg minimere med) men ingen av de andre tingene på skjermen hadde blitt mindre!?!?!
oppløsningen er på 1024x768.
siden disse iconene øverst på alle bildene også hadde endret seg i størelse så regner jeg ikke med at det er noe gæli med skjermen, men eller noe med innstillinger osv..?
dette er i win xp og skjermen er en gammal 17" skjerm...
noen som har noen aning om hva dette kan være?
irriterer meg noe sinnsykt da det er veldig vansklig og se på bilder...
(har også et problem med at bildet blir mer og mer uklart jo høyere opp på skjermen det er( helt nederst er det superklart medns øverst er det uklart..))
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me