TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pen Yaris

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #171744  av Goose

http://www.cardomain.com/ride/1036721 <- synes denna er dritt fin.

#172891  av Erlend

Ganske gjennomført den der ja Martin! Synd han ikke hadde noen bilder av den fra et "normalt" perspektiv...

#172920  av Apsis

Den så kjekk ut den ja!

Ellers synes jeg denne er brei og fin :D

Bilde

#172939  av Goose

Apsis skrev:Den så kjekk ut den ja!

Bilde
Alt for HALLELUJA. Dette ble rett og slett stygt. Den eksosen er alt for stor, og så den breingen ser bare teit ut. :roll:

#174828  av cameleon

Den breie Yrisen skilte seg i alle fall litt ut i mengden. Den første hadde ikke jeg lagt merke til på gata i alle fall.
Anlgget var jo ganske fint plassert da.

#174850  av Goose

artic_celi: har ikke fått bilen min ennå da, men det blir en svart en. 8)

cameleon: Er det som er poenget, bilen skal være beskjeden. Hvis ikke du skal ha en sånn Råne bil som alle legger merke til pga at den er tragisk laga :roll:

#178241  av MacGyver

Synes den bredda yarisen var litt feit da. men må nesten se den fra alle vinkler :)

#178243  av celicat23

Goose skrev:cameleon: Er det som er poenget, bilen skal være beskjeden. Hvis ikke du skal ha en sånn Råne bil som alle legger merke til pga at den er tragisk laga :roll:
Du har virkelig gått glipp av hele poenget hvis du tror folk modifiserer bilene sine fordi de er tragisk laget.

#178251  av MacGyver

foresten veldig stilig skilt på den svarte bredda yarisen :)

#178270  av Kaizern

Eksos som går midt bak bilen = GRISESTYGT!

#178305  av Goose

Kaizern skrev:Eksos som går midt bak bilen = GRISESTYGT!
nee, 100 ganger penere en svær japse potte som stikker ut..Ser så donald dukk ut :roll:

Og den bredda yaris ser tragisk ut. Jeg jøner max 1 cm bredding men ikke halve bilen. :roll:

#195194  av laffy

Apsis skrev:Den så kjekk ut den ja!

Bilde
Har vel ikke noen flere bilder av bilen? evt link..

#195214  av dca

første var jo ikke no spes...forferdelig felgvalg etter min smak... den bredda ser ihvertfall litt barsk ut...

#195223  av jumbo

cameleon skrev:Den breie Yrisen skilte seg i alle fall litt ut i mengden. Den første hadde ikke jeg lagt merke til på gata i alle fall.
For min del synes jeg det er litt av hele poenget > pent men diskret...

Hvis du vil ha en bil som til de grader lyser opp i gata kjøper du ikke en Yaris i utgangspunktet :wink:

Synes den Martin linket til var grisepen jeg