TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• For et usannsynlig deilig vær pÃ¥ østlandet nÃ¥!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #171031  av hybris

Kastet hardtopen på lager i går, og goddamn for et vær! Første turene med cabriolet er jo gjerne litt sure/krampeaktige, men her var det rett på sommeren gitt! Woo.. :) Jeg fikk jo nesten ny bil i går, for jeg kjøpte bilen i januar/februar og har hatt hardtop på helt til nå.. :D

Diiiiiiiiiiiiigg! :D

#171032  av celicat23

Helt konge vær, men jeg blir gal av at jeg ikke har fått ordnet felger til bilen enda! 16" piggfrie stinker :-/

Men været....OOOOOooooh! Og alle de fine damene har kommet ut fra vinter hiet sitt for å vise seg frem. Namme namme namme naaaaaaam!!!

#171033  av Andreazz

Supert vær på vestlandet å, er 16grader ute nå! Bare irriterende at Supraen står uten girkasse :?

#171045  av arctic_celi

Helt rått vær i Bodø også (og vi er jo ikke så godt vant med slikt)
I går var det ca 17grader og vindstille!! Ufattelig deilig å tenne opp grillen igjen :D

#171049  av hybris

MÃ¥ ha med et lite av-med-taket bilde tatt med mobilen, komplett med finger foran linsa ;)

Bilde

#171051  av angrykid

Velkommen etter. :-) Her i Nord-Norge har vi ikke hatt annet enn SOL FRA SKYFRI himmel siden påske :-D

#171059  av w-master

Det var faen med på tide at vi fikk godt vær her ned i sør og :D Sitter nå ute i solsteiken og taster på pc'en mens jeg innimellom lakkerer litt bil :twisted: Mangler bare kald pils så har dagen vært komplett :P

Deeeilig... :D

#171064  av James

Andreazz skrev:Supert vær på vestlandet å, er 16grader ute nå! Bare irriterende at Supraen står uten girkasse :?
Rått vær på vestlandet ja!! 16grader? her jeg bor på Os utenfor Bergen er det 23 grader :D

#171065  av Andy_Celica

Og her i sarpsborg må det misnt være 20 grader, har ikke ac i den bilen jeg kjører nå, og holder på å dø!

#171089  av Andreazz

James skrev:
Andreazz skrev:Supert vær på vestlandet å, er 16grader ute nå! Bare irriterende at Supraen står uten girkasse :?
Rått vær på vestlandet ja!! 16grader? her jeg bor på Os utenfor Bergen er det 23 grader :D
16grader som i "nå", alltså klokka 08:49 :wink:

#171090  av dca

er deilig i trondheim og gitt..20 grader i skyggen!
blir deilig å få cruisa litt å se på miniskjørt i ettermiddag gitt!

*shades on!*

#171107  av egotrip

24 i skyggen her hos meg :D

Så jævla irriterendes at bilen min står i oslo hos en demonterer.. Skal lakke opp skjørtene (Som sitter no inni hel***e). Så blir bil løs frem til ihvertfall tirsdag :(

Begynner å bli temmelig lei av bussen ja ! :X

Er jo digg cruise vær nå !

#171143  av celicat23

egotrip skrev:24 i skyggen her hos meg :D
Så jævla irriterendes at bilen min står i oslo hos en demonterer.. Skal lakke opp skjørtene (Som sitter no inni hel***e). Så blir bil løs frem til ihvertfall tirsdag :(
I feel your pain....
Vedlegg
fronten.jpg
fronten.jpg (73.85 kiB) Vist 1136 ganger

#171147  av gnmfr

celicat23 skrev:
egotrip skrev:24 i skyggen her hos meg :D
I feel your pain....
hmm... Snakker vi styling eller snakker vi kræsj? Hvis det er det siste så ska jeg love deg at I feel yout pain :lol: Går heldigvis ann til å kjøre med etter et par "opprettinger" med strips da :P

Sykt deilig vær i skien nå også... Var vel 22-23 grader ute på vei hjem fra skolen i dag, hadde 18 grader inni :D Må nok ha meg en is seinere i kveld gitt :D

#171148  av celicat23

gnmfr skrev:hmm... Snakker vi styling eller snakker vi kræsj? Hvis det er det siste så ska jeg love deg at I feel yout pain :lol: Går heldigvis ann til å kjøre med etter et par "opprettinger" med strips da :P
Det er faktisk helt i ånden til..

...Jeg har tatt av stylingen som satt på bilen, og bytter den ut med en orginal støtfanger (!). Noe som forøverig er helt nytt for meg å gjøre :)