TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gul Supra MKVI i midtbyn i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #168880  av FalcoN

Sto tidligere ikveld å trente på 3T i midtbyen, da jeg så en knall gul Supra MKVI passerte...med prøveskilter..Peen bil :D

#168888  av Wishmaster

MK6 ja, pene de :P gul supra, ikke sett den før :D

#168894  av tommis

Supra MKIV eller Celica MKVI :?: :!:

#168928  av gfc

Skal ikke si for sikkert men jeg tror det var den jeg så på Hell-Bil.
Var innom karroseri avd å snakket med noen jeg kjenner der, tror det er noen der som eier den..

Noe mer vet jeg ikke, kan få sjekket opp det..

#168929  av Wishmaster

gfc skrev:Skal ikke si for sikkert men jeg tror det var den jeg så på Hell-Bil.
Var innom karroseri avd å snakket med noen jeg kjenner der, tror det er noen der som eier den..

Noe mer vet jeg ikke, kan få sjekket opp det..
hell bil hvor? lade?

#168934  av gfc

Hell-Bil på Lade ja.

#168945  av sindrejl

tar jeg ikke helt feil da så eier nok mannen omkring 4 supraer :)

#168953  av KK-ma70

dama har sett denne også, mener å ha nevnt det til @lpher. han vet hvem som har den isåfall.

Dama observerte forresten en hvit mkiv i går på heimdal...
Begynner å bli mange nå... men desverre med ratt på feil side :roll:

#168965  av tommis

KK-ma70 skrev:dama har sett denne også, mener å ha nevnt det til @lpher. han vet hvem som har den isåfall.

Joda, det begynner å bli noen av de nå.
Men spiller det noen rolle for deg hvilken side rattet er på!?

#168984  av chris

KK-ma70 skrev:dama har sett denne også, mener å ha nevnt det til @lpher. han vet hvem som har den isåfall.

Og nesten alle på prøveskilt :P

#169016  av KK-ma70

tommis skrev:
Joda, det begynner å bli noen av de nå.
Men spiller det noen rolle for deg hvilken side rattet er på!?
Synes bare det er litt lettvindt og halvgjort når vi bor i et land med LHD.
Jeg har aldri kommet til å kjøpt meg RHD iallefall(hvis bilen ikke blir levert med LHD så er det greit), men det er bare min mening.

#169018  av Andy_Celica

RHD er faktisk like bra å kjøre som LHD, har du noen gang kjørt RHD?? jeg kjører nå RHD celica gt4, og den er bedre å kjøre en den gamle LHD jeg hadde faktisk, trives bedre på høyresiden jeg ihvertfal.

#169023  av tommis

Lettvindt og halvgjort skal jeg si deg det IKKE er. Vanskligere å få godkjent og registert disse en noen annen bil!
Grunnen til at mange kjøper rhd er nok at prisen er endel lavere. For min del hadde det også mye med utvalget å gjøre. Det har ingen tenkt på! Jeg var på jakt etter en bil som hadde de oppgraderinger jeg ville ha, + riktig farge og den måtte ha mauel kasse.
Sist redigert av tommis den 01 mai 2006 19:59, redigert 1 gang totalt.

#169031  av VeilSide

Andy_Celica skrev:RHD er faktisk like bra å kjøre som LHD, har du noen gang kjørt RHD?? jeg kjører nå RHD celica gt4, og den er bedre å kjøre en den gamle LHD jeg hadde faktisk, trives bedre på høyresiden jeg ihvertfal.
Helt enig. Liker meg bedre på høyresiden jeg også. Er ikke alltid like gunstig når en skal ta forbi trailere o.l. men da er det heller bare å la vær ;). Girskift er en vanesak og ikke noe problem i det heletatt jo. Går kanskje litt tregt men det går iallefall :lol:

Det ALLER verste med en RHD er å ha med se passasjerer. Ikke for den som kjører altså men for den som sitter på. Spesielt vist det kommer noen store biler imot og farten gjerne er litt større en gangfart. Da ser en at folk begynner å lete etter ratt og pedaler :lol:

#169049  av Zepticon

Så en svart en i dag på MacDonalds på Nidarvoll....
Svart med prøveskillt, øyelokk, styling og bur... og rattet på feilsia...