TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er dette tøft?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #168361  av Gt-4-Ever

Jeg fant disse bildene av en celica t18. Har noen en formening om dette ser bra ut på baklyktene.
Vedlegg
PiMpYoDaceli2.jpg
PiMpYoDaceli2.jpg (39.58 kiB) Vist 226 ganger
PiMpYoDaceli19.jpg
PiMpYoDaceli19.jpg (119.93 kiB) Vist 248 ganger

#168384  av sleeper

den jævla skjermen min er alt for mørk til og se bilder somdet er skygge på, men kan ivertfall si at den vinga IKKE er fin! :evil: :evil:

#168389  av lexusmann

sleeper skrev:den jævla skjermen min er alt for mørk til og se bilder somdet er skygge på, men kan ivertfall si at den vinga IKKE er fin! :evil: :evil:
Henger meg på den jeg også...

#168428  av Gt-4-Ever

vingen er stygg, men det var lyktene jeg lurte på.

#168605  av daniel

var ikkje lett å få en formening om de baklyktene, når den store vingen komer jo nesten ut av flatsjermen min her.. men lyktene var greie de

#168733  av grimfer

Jeg likte ikke lyktene. De ser litt for mye ut som helt vanlige lykter som noen nesten har teipa igjen. Hadde kanskje vært interessant å se hvordan det hadde blitt om det svarte (eller mørke) på lyktene hadde vært i karosserifarge...

#168741  av Gt-4-Ever

Har svart bil selv, men jeg har ikke funnet noen bilder av slikt på en svart en :(

#168759  av Azrael

Jeg syns faktisk lyktene var ganske fine jeg :) . Blir nok enda bedre på svart bil...

#169006  av Gt-4-Ever

Fant også dette som alternativ. Hva synes dere er finest/tøffest?
Vedlegg
Celica (28).jpg
Celica (28).jpg (30.73 kiB) Vist 1170 ganger

#169008  av Azrael

Jeg hadde nok gått for det første alternativet :)

#169011  av Apsis

Hvis valget står mellom de første eller andre lyktene her ville jeg gått for de første. Kan bli bra på svart bil.

#169126  av sleeper

ikke pene de siste der... :roll:

#169127  av FireFox

Men faan for noen vinger på di bila a :p
men ville gått for lyktene på den første ja ;)

#169238  av grimfer

Maskerte lykter ser bare ut som maskerte lykter med mine øyne. Jeg synes de originale lyktene er finere.

Dersom man bygger om karosseriet, med helt andre lykter, kan det bli ganske fint. Men originale lykter med påklistra maskering blir litt "billig", synes jeg.

Heldigvis er vi skapt med forskjellig smak.

#169270  av lexusmann

Det blir sånn "hjemmestyling", ja... :wink: