Hei folkens... Trenger litt hjelp til å finne en fin leilighet i Bodø.
Så hvis dere vet av noen som har ei ledig eller skal bygge om en del av huset sitt til utleie så gi meg et vink
Trenger ikke ny leilighet før 1.august... så kan godt vente på noe som er under arbeid.
SÃ¥... gi meg et vink hvis dere kommer over noe
Litt om meg og dama, typisk sånn annongse greier
:
Ungt rolig par, begge fast ansatt (Forsvarsansatt og Barnehageansatt) ønsker å leie møblert/delvismøblert leilighet i Bodø ømrådet.
Det er en stor fordel hvis det ligger i Bodø sentrum, å spesielt positivt hvis det er gangavstand til Breivika barnehage.
Vi har mulighet til å flytte inn innen en måned varsel, men trenger ikke ny leilighet før 1august.
Sikre betalere, ikke røykere, ingen barn og ingen husdyr.
NB: Trenger parkeringsmuligheter for bil.
Prisspekter 3500kr - 7000kr
Så hvis dere vet av noen som har ei ledig eller skal bygge om en del av huset sitt til utleie så gi meg et vink

Trenger ikke ny leilighet før 1.august... så kan godt vente på noe som er under arbeid.
SÃ¥... gi meg et vink hvis dere kommer over noe

Litt om meg og dama, typisk sånn annongse greier

Ungt rolig par, begge fast ansatt (Forsvarsansatt og Barnehageansatt) ønsker å leie møblert/delvismøblert leilighet i Bodø ømrådet.
Det er en stor fordel hvis det ligger i Bodø sentrum, å spesielt positivt hvis det er gangavstand til Breivika barnehage.
Vi har mulighet til å flytte inn innen en måned varsel, men trenger ikke ny leilighet før 1august.
Sikre betalere, ikke røykere, ingen barn og ingen husdyr.
NB: Trenger parkeringsmuligheter for bil.
Prisspekter 3500kr - 7000kr
"I'm the Apprentice! Yes! it's really really true!
"