TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem har denne logoen?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #167967  av Toyota4ever

Først så jeg de på kun nye tyske biler, men nå dokker de jo på gamle biler å? Dårlig bilde, men det er vel rød, orange og gult i bunn. Evt. motsatt
Vedlegg
21012006.jpg
21012006.jpg (46.24 kiB) Vist 787 ganger
Sist redigert av Toyota4ever den 22 apr 2006 18:33, redigert 1 gang totalt.

#167978  av Goose

Har lurt på det selv i over et år nå :?

#167982  av jan-erik

Ditec klistremerke. Er et merke på en lakkbehandling som gjøres. Se http://www.ditec.no/

#167986  av Toyota4ever

jan-erik skrev:Ditec klistremerke. Er et merke på en lakkbehandling som gjøres. Se http://www.ditec.no/
Tusen hjertelig, en ting mindre å gruble over :lol:

#168528  av chris

Er det bare jeg som synes det er meningsløst teit å bruke et sånt emnenavn på en tråd ??

#168529  av angrykid

Næh, men kun du som orker å kommentere det :P

#168530  av chris

angrykid skrev:Næh, men kun du som orker å kommentere det :P
Bare frusterer meg at forumet ligner mer og mer på et fjortissforum.. nettopp pga blant annet sånne topic-navn som dette..

NOEN må jo kommentere det ;)

#168537  av angrykid

Du er en heldig mann, du chris. :-) som har ett såpass bra liv, at en liten filleting som litt for mange spørsmålstegn i en topic gjør deg frustrert :-D

/taunt

PS: Headunit'en jeg kjøpte av deg i fjor begynner så smått å ta kveld. :-) tror kanskje jeg trenger noe bra pris fra deg snart.. hehe :D

#168543  av Goose

tråden er i off topic forumet og hvis folk vil spøre om små ting så har de lov til det, men her i forumet må absulutt ALT komenteres. Det er det jeg synes er mer og mer av og det er det som gjør ts-ogn forumet dårligere og dårligere. :cry:

#168544  av erling

chris skrev:Er det bare jeg som synes det er meningsløst teit å bruke et sånt emnenavn på en tråd ??
Hva er det som er galt me den da? :mrgreen:

Jeg fiksa den nå.

Toyota4ever: Slutt å lag mongisoverskrifter. Slem gutt.