TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød mr2 pÃ¥ billigstadsletta

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#167628  av ErikG

Så en rød mr2 jeg også på Toyota på Rud i 17 tiden eller noe. En amnn rudndt 25-30 eller noe. Kansje litt ledre. Kan det være samme?

#167638  av Magne_F

Kanskje greit å spesifisere hvilke MK?? :-) Har ikke vært på Rud i dag, men er der oppe relativt ofte..

#167657  av ErikG

Er snakk om mk2. Er der ofte??

#167659  av Magne_F

Er vel på Rud ca en gang i uka i snitt tenker jeg. :-) Med min MK3 altså.

#167661  av ErikG

hmm. Rart jeg ikke har sett deg. Jobber jo der.

#167664  av Magne_F

Hvor jobber du da? Har vel kanskje vært der mest på lørdager i det siste. Vasker ofte bilen der oppe da.

#167665  av ErikG

Jobber på Toyota.

#167666  av Magne_F

Hmm. Da bør du jo ha sett bilen min. Var jo innom der nesten ukentlig en periode pga en motorlampe som lyste. Ble bra etter at dere skiftet dysene da.

#167667  av ErikG

Må ha vært før jeg begynte. Over ett år siden?

#167668  av Magne_F

1 år høres mye ut, men tiden flyr jo så det kan jo hende. Jobber du på verkstedet? Du har forresten ikke svart hvilke MK dere har spottet.. :-)

#167669  av ErikG

Verkstedet ja. Er fortsatt bare lærling. Frem til sommern. Svarte jeg. MKII

#167671  av Magne_F

Se her ja. Bare jeg som er blind sånn utpå kvelden. Regner med at kolegaene dine husker bilen min. De holdt på fært for å finne ut hva som var galt. Endte til og med opp med å bytte ECU'en uten at det hjalp. Til slutt ble alle dysene byttet, og siden det har den vært bra.

#167681  av Larsen

Den jeg så var en mk2 med scoop