TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Supra MkIV pÃ¥ Bilxtra

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #167188  av BrennaRacing

Var innom bilxtra på Ryen i sta for å kjøpe no greier å så en svart Mk4 som sto parkert utenfor...Hukser ikke reg.nr men den hadde hvertfall Tsw Kyalami Chrome felger...

Noen her?
 #167206  av 2fast4u

BrennaRacing skrev:Var innom bilxtra på Ryen i sta for å kjøpe no greier å så en svart Mk4 som sto parkert utenfor...Hukser ikke reg.nr men den hadde hvertfall Tsw Kyalami Chrome felger...

Noen her?
Kvitviken77 skulle vel begynne å jobbe på Bilxtra Ryen i disse dager.

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14647

:wink:
 #168454  av Kvitviken77

BrennaRacing skrev:Var innom bilxtra på Ryen i sta for å kjøpe no greier å så en svart Mk4 som sto parkert utenfor...Hukser ikke reg.nr men den hadde hvertfall Tsw Kyalami Chrome felger...

Noen her?
Hei du det var nok meg ja. Det stemmer det som 2fast4u sier, begynte på bilXtra 1. April(faktisk ikke en aprilspøk heller, fikk jobben..hehe!) Fått på samme felga som Are Ourom, bare i chrome, men venter på senkefjerer. Ser litt ut som en fjellgeit inntil videre :x Blir nok bra når alt er på plass :D
 #168539  av soltec

Kvitviken77 skrev:

Noen her?
Hei du det var nok meg ja. Det stemmer det som 2fast4u sier, begynte på bilXtra 1. April(faktisk ikke en aprilspøk heller, fikk jobben..hehe!) Fått på samme felga som Are Ourom, bare i chrome, men venter på senkefjerer. Ser litt ut som en fjellgeit inntil videre :x Blir nok bra når alt er på plass :D
Var det deg eg traff på i dag? gult skilt med prøveskilt over bak? mot oasen senter!
 #168602  av mr.two

soltec skrev:
Kvitviken77 skrev:

Noen her?
Var det deg eg traff på i dag? gult skilt med prøveskilt over bak? mot oasen senter!
Oasen senteret ligger i Bergen ? Sist jeg sjekket var Ryen i Oslo.

#168615  av soltec

stemmer det :oops: . men hvem var det eg traff??? bilen var no ganske fin, svart.

#168647  av tommis

soltec skrev:stemmer det :oops: . men hvem var det eg traff??? bilen var no ganske fin, svart.
Kæm du trur?
 #168649  av Kvitviken77

soltec skrev:
Kvitviken77 skrev:

Noen her?
Nei her på Ryen er det hvite skilter HELE året! :) Bilen er ALT for digg for å lufte en tur i ny og ne....hehe :wink:

#168650  av Kvitviken77

tommis skrev:
soltec skrev:stemmer det :oops: . men hvem var det eg traff??? bilen var no ganske fin, svart.
Kæm du trur?
Og hvis dere ikke snart får på skilter der borte, ska jeg padle Ryen rundt til Bergen..hæhæ.. :roll:

#168657  av tommis

Slapp av. Det blir skilter i mai 8)

#168826  av BrennaRacing

Du som jobber på bilxtra har vel sett den 200 sx`en (s13) med s15 front som står rett ved siden av snapdrive??

#168920  av Kvitviken77

BrennaRacing skrev:Du som jobber på bilxtra har vel sett den 200 sx`en (s13) med s15 front som står rett ved siden av snapdrive??
Jupp, regner med jeg vet hvilken du mener. Rød med grunninggrå frontfanger? Ser ut som noen jobber på den for tiden..høy foran for noen dager siden, så motoren var sikkert ute. Vet du noe om den?

#169025  av BrennaRacing

Stemmer det ja
Nei, veit ikke no om den.. jeg så den på bilxtra for noen dager siden, men i går så møtte jeg den ved haugenstua, så da er det sikkert bare det utvendige som står igjen :) ..Tror den kan bli fet når den blir ferdig :D

#169124  av Kvitviken77

BrennaRacing skrev:Stemmer det ja
Nei, veit ikke no om den.. jeg så den på bilxtra for noen dager siden, men i går så møtte jeg den ved haugenstua, så da er det sikkert bare det utvendige som står igjen :) ..Tror den kan bli fet når den blir ferdig :D
Ja syns æ hørte noe som brumla utenfor..blir spennende å se. Håpe d bli no tøft da, å ikke no jalla-balla :P