Hvor mye trekker de fra på målingen din når de tar deg?
Hadde vært greit hvis noen VISSTE dette..
Takk
Hadde vært greit hvis noen VISSTE dette..
Takk
En vakker dag så ..... 

bullit skrev:Har hørt at de trekker fra 3 km, ved laser... fikk smertelig erfare det for noen dager siden selv. Ble 4900 kr. fattigere her om dagen i en fiesta 1.1 liter(102 i 80-sona)sinnsykt irriterende og unødvendig fra min side
sleeper skrev:Jepp, og mindre straff om du banker noen tilfeldig forbipasserende på gatabullit skrev:Har hørt at de trekker fra 3 km, ved laser... fikk smertelig erfare det for noen dager siden selv. Ble 4900 kr. fattigere her om dagen i en fiesta 1.1 liter(102 i 80-sona)sinnsykt irriterende og unødvendig fra min side
hehe... er vel noe sånt du får for og selge narkotika eller stjele en bil det jo!![]()
chris skrev:sleeper skrev:Jepp, og mindre straff om du banker noen tilfeldig forbipasserende på gatabullit skrev:Har hørt at de trekker fra 3 km, ved laser... fikk smertelig erfare det for noen dager siden selv. Ble 4900 kr. fattigere her om dagen i en fiesta 1.1 liter(102 i 80-sona)sinnsykt irriterende og unødvendig fra min side
hehe... er vel noe sånt du får for og selge narkotika eller stjele en bil det jo!![]()
sleeper skrev:Hvis du banker noen på gata, men så stikker av i en bil med store felger - DA kommer de og tar deg. For å mase om felgene..chris skrev:sleeper skrev:Jepp, og mindre straff om du banker noen tilfeldig forbipasserende på gata
nei, da får du ingen straff. for purken gidder ikke bruke tid på og ta de selv om de vet hvem det var!
celicat23 skrev:sleeper skrev:Hvis du banker noen på gata, men så stikker av i en bil med store felger - DA kommer de og tar deg. For å mase om felgene..chris skrev: Jepp, og mindre straff om du banker noen tilfeldig forbipasserende på gata
nei, da får du ingen straff. for purken gidder ikke bruke tid på og ta de selv om de vet hvem det var!
bullit skrev:Har hørt at de trekker fra 3 km, ved laser... fikk smertelig erfare det for noen dager siden selv. Ble 4900 kr. fattigere her om dagen i en fiesta 1.1 liter(102 i 80-sona)Håper dette var i nedoverbakke, for har også en slik bil, (kona sin) Og den er ikke lett og få opp i slike høye hastigheter.sinnsykt irriterende og unødvendig fra min side
kake skrev:De er helt vanvittig høye de nye bøtesatsene, det står jo ikke i stil til hva du egentlig gjør.Det er helt riktig, en jeg kjenner ble snittmålt til 122km/t i 90-sone på motorsykkel her om dagen og fikk 7800,-(!!) i bot og to prikker