TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• smaken er som baken...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#18276  av chris

Jeg har et passende ord, tror jeg..: "ÆSJ"

Og min mening er som følger:

Bilde Bilde Bilde Bilde
Sist redigert av chris den 24 sep 2003 21:53, redigert 1 gang totalt.

#18278  av Mr2 Mk2

den var rett og slett helt utrolig STYGG!!Er vel den verste jeg har sett tror jeg :roll: Kan jo :cry: av mindre...

#18291  av Erlend

Ha ha! Look out! It's the flying fridge! :lol:

Hva foregår oppe i skallen til folk som slenger så mye støgg plast på bilen sin a?

#18292  av chris

Erlend skrev:Ha ha! Look out! It's the flying fridge! :lol:

Hva foregår oppe i skallen til folk som slenger så mye støgg plast på bilen sin a?
Noen er bare syke...

#18295  av Mr2 Mk2

chris skrev:Noen er bare syke...
Som f.eks denne karen,riktignok er bilen blitt utrolig stygg men at han har 700hk i mk1 står det respekt av!
Vedlegg
700hp.jpg
700hp.jpg (71.61 kiB) Vist 1510 ganger

#18297  av chris

Jostein skrev:
chris skrev:Noen er bare syke...
Som f.eks denne karen,riktignok er bilen blitt utrolig stygg men at han har 700hk i mk1 står det respekt av!
Den er jo nesten en blåkopi av Ford RS200...

#18299  av Mr2 Mk2

chris skrev:Den er jo nesten en blåkopi av Ford RS200...
Jepps men det blir som Mr2 med ferrari kit :roll:
Syns rs200 er helt rå!!Fikk bakoversveis då jeg så den for første gang..

#18302  av chris

Jostein skrev:
chris skrev:Den er jo nesten en blåkopi av Ford RS200...
Jepps men det blir som Mr2 med ferrari kit :roll:
Syns rs200 er helt rå!!Fikk bakoversveis då jeg så den for første gang..
RS200 er jo alldeles sinnsyk.. Bare se når Jeremy Clarkson kjører den. hihi :D

#18305  av Mr2 Mk2

chris skrev: RS200 er jo alldeles sinnsyk.. Bare se når Jeremy Clarkson kjører den. hihi :D
ja det var da jeg så den for første gang fikk bare sikkat ett halvt sekund glimt,når han kjørte av veien..Så gikk jeg på internett og søkte litt og etter en stund fant jeg den,DÆVEN for en Perle :D

#18309  av chris

Jostein skrev:
chris skrev: RS200 er jo alldeles sinnsyk.. Bare se når Jeremy Clarkson kjører den. hihi :D
ja det var da jeg så den for første gang fikk bare sikkat ett halvt sekund glimt,når han kjørte av veien..Så gikk jeg på internett og søkte litt og etter en stund fant jeg den,DÆVEN for en Perle :D
Han kjører den på slutten av filmen "no limits", om jeg ikke husker feil, rett før han kjører den 1000 hesters Skyline'n
 #18313  av @lpher

Amund skrev:Bilde

dette sier vel alt?
Hellige hjul!
Ett Nissan 100NX lookalike kit til mr2'n?!! ;-)

Den 700hk mr2n var det vel Toyotoa selv som drev å tuklet med om jeg ikke tar helt feil...før de fant ut at de skulle bruke ST165 til rally...

@lpher

#18317  av CelicaTurbo

Jostein skrev: Som f.eks denne karen,riktignok er bilen blitt utrolig stygg men at han har 700hk i mk1 står det respekt av!

Den bilen der er det jo Toyota (eller TTE) som skapte selv, intensjonen var å bruke den i rally men de kom vel aldri så langt så det eksisterer bare et par stykker av dem, hovedsaklig eid av Toyota fremdeles. Mener det var endringer i reglene som fikk dem til å droppe bilen, eller kanskje den rett og slett ikke egnet seg for rally? :)
 #18320  av MRQuoc

@lpher skrev:
Amund skrev:
dette sier vel alt?
Hellige hjul!
Ett Nissan 100NX lookalike kit til mr2'n?!! ;-)

Den 700hk mr2n var det vel Toyotoa selv som drev å tuklet med om jeg ikke tar helt feil...før de fant ut at de skulle bruke ST165 til rally...

@lpher
stemmer , toyota Europe :) , skulle brukes til Rally klasse B eller C .. husker ikke helt selv.. men de har brukt TRD sin 4A-GZE , og den er ganske snaxen med sine orginale 420hk :)