TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SmÃ¥tøffe bord.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #162783  av KK-ma70

Ikke mange som har slike :D Laget de for noen dager siden 8)
Vedlegg
Bilde 012.jpg
Bilde 012.jpg (41.33 kiB) Vist 114 ganger
Bilde 011.jpg
Bilde 011.jpg (47.36 kiB) Vist 127 ganger
Bilde 010.jpg
Bilde 010.jpg (53.64 kiB) Vist 139 ganger

#162784  av Rolfis

Hehe. Tøfft !! :D

#162788  av Wishmaster

og jeg som kasta de to sprengte rf punch 12" jeg hadde liggende :P

#162790  av Andreazz

Kjøpt felger til Lexusen?

#162800  av tommis

Det der er kunst :D

Jaa, jeg ser også en stilig felg i bakgrunnen der! Ser ut som TSW Catalunya? Har du tenkt å lage møbler av den å eller?

#162862  av KK-ma70

Andreazz skrev:Kjøpt felger til Lexusen?
Kjekk måte å bruke sprengte subber på :D

Til Lexus`n ja. 18x8 TSW

Blir nok ikke noe møbel av de nei :D iallefall ikke ennå :wink:
Bruke de som ben på bord om vinteren 8)

#162871  av cameleon

Mye arbeid og mye stress i det siste ser jeg :mrgreen:
Ble stilig det der hehe. gøyal løsning :D

#162924  av lexusmann

Trodde ikke det gikk an å sprenge en GTi jeg...men så feil kan man ta...

#162959  av @lpher

Hey! Høytalerstativene mine!!! :mrgreen:

#162961  av @lpher

lexusmann skrev:Trodde ikke det gikk an å sprenge en GTi jeg...men så feil kan man ta...
Dess mer "hårete" subben er...desto enklere er det å brenne dem :wink: Ergo..så er det MEGET lett å ta livet av GTi Subbene :D

Husker faktisk akkurat dette tilfellet også...han hadde brukt for litt liten forsterker og ALT for dårlig jord...og mer er det ikke som skal til før subbene er å betegne som skrapjern....

#162963  av lexusmann

Må jo være urolig kjipt...når man står der og man innser at subben er dau...siden en Gti er vel omtrent det dyreste man får av subber...Hva mener du med hårete? Ukurante?

#162973  av KK-ma70

cameleon skrev:Mye arbeid og mye stress i det siste ser jeg :mrgreen:
Ble stilig det der hehe. gøyal løsning :D
Ikke så mye arbeid. Chris kom med høytalerene. Stativene stod på noen hjemmekinohøytalere som jeg kjøpte av Alf. Glassene fikk jeg kjøpt til Pilkington på Lade. Fikk søskenbarnet(fetteren) min til å dreie til noen nynonklosser som sitter på toppen av stativet og går ca 6cm opp i høytaleren. Så denne gangen gjorde jeg ikke så mye selv :lol:

#162974  av @lpher

lexusmann skrev: Må jo være urolig kjipt...når man står der og man innser at subben er dau...
Dont i know it...og det mojiriteten av uerfarne SPL-wannabees da gjør...er selvfølgelig å "kreve" det dekt på garanti av oss (ikke importør)...noe som selvfølgelig ikke lar seg gjøre....uansett hvor mye jeg har lyst til å hjelpe :wink:
lexusmann skrev:
siden en Gti er vel omtrent det dyreste man får av subber...
Nahh...vi har solgt langt dyrere subbere enn det da :D Men det hører til sjeldenhetene :)
lexusmann skrev:
Hva mener du med hårete? Ukurante?
Sorry about that...er vel ett trøndersk uttrykk det :wink: ...som Karl har forklart her :)

#162975  av @lpher

KK-ma70 skrev:
Alf: Fant da noe å bruke stativene til tilslutt :wink:
Cool....jeg hadde ihvertfall ikke bruk for dem :)