TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• The Fast and the Furious: Tokyo Drift

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#161635  av aneriks

gleder meg til den kommer :)

#161638  av Rolfis

Tja.. Ble ikke veldig imponert over traileren, men blir vel helt sikkert til at jeg skal se den.
Vraket en del biler da så det ut som :D

#161639  av sleeper

mye tøffe biler der, men er det bare meg som er dritt lei drifting?
har liksom aldri likt det...
kommer sikkert til og ende med en masse 18 åringer som lager "drift!" biler av gamle bmw og volvoer nå, som igjen skaper MASSE ulykker pga at det for kan gå galt om man skal sladde i 100km\t!
og da blir det ENDA mer helvette med purk og biltilsyn!

#161647  av SMT

syns den så tøff ut jeg.

har likt drifting siden jeg fant ut va det var for en 3-4 år siden :D

kunne tenke meg og bygge en drifte bil også,kanskje når mr2'en er færdig :wink:

men er enig med sleeper at det kommer sikkert til og bli en del 18år'inger som kommer til og prøve seg,som ødelegger biler,som fører til høyere forsikkring og mye mere bråk med politiet og biltilsynet...

#161657  av Turbotrille

Det så jo faktisk ut som det var mer fokusering på bilkjøringen idenne filmen enn det har vært i de to andre flmene..

Tror det kan bli bra, kommer uansett til å se den.. ;)

#161667  av Larsen

Vel, hvis det blir mer bilkjøring så blir det vel mer bil-film enn noe action. Synes det finnes mer enn nok med kjedelige japanske driftefilmer hvis man vil se det.

Men ja, må nok se den jeg og :?

#161674  av Andreazz

For en gangs skyld så jo kjøringa "normal" ut! Ikke sånn "mega-boost-NOS-tunnelsyn-gire100ganger-dataanimert-kjøring" :o

#161678  av Anders gullstein

Synes Initial D "the movie" så bedre ut, men skal nok se denne også. Bra med litt hjernedød underhldning, men forventer ikke det beste.

#161679  av hybris

sleeper skrev:mye tøffe biler der, men er det bare meg som er dritt lei drifting?
har liksom aldri likt det...
Raring, det er jo verdens mest underholdende sport. :) Stikk til D1 i england i juni så skifter du nok mening :)

#161682  av Morten

Anders gullstein skrev:Synes Initial D "the movie" så bedre ut, men skal nok se denne også.
Initial D the movie var absolutt IKKE å anbefale ihvertfall. :cry:
Har den på orginal DVD hvis noen likevel er interessert...

#161707  av lexusmann

Så jo litt bra ut den, da...vet noen når den kommer ut i Norge??Så Paul Walker ville ikke være med en 3. gang...hehe..

#161709  av mr.veilsidewankel

har initialD the movie jeg også, må bare få si SKUFFA!!
seriøs drittfilm, hvorfor har kinesere laget den? id er jo japansk,,, og den er bare så teit, tegnefilmene er mye bedre (og mere realistiske :lol: )

filmen er bare rør., stemmer ikke med serien i det hele tatt:(

#161792  av Th4 Ghost

så tøff ut den filmen der

about ID: the movie så må jeg si jeg var skuffa også. kjøringa var grei nok, men historien hadde jo ikke noe med noe å gjøre =| hold dere til serien istedet. som nå btw har kommet en ny episode av, og en til er snart ferdig oversatt

#161795  av cameleon

detta blir en kongefilm på kino i alle fall :D pur underholdning for alle penga. ikke noe mål og mening, kun svidd gummi og en drøss folk som kommer til å kjøre seg av veiene etter de har sett den på kino. gleder meg :twisted: