TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Se opp for bedragere!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #160609  av elino

Her er hva som hendte en svensk venn....

Varning!!

Härmed varnas du för ett lurendrejeri som har inträffat flera gånger:
Detta hände mig utanför COOP forum i Växjö, det kan hända dig också!
Så här fungerar tricket:
Två unga tjejer i 18-års åldern kommer fram till din bil under tiden du
packar in varor i kofferten. De börjar putsa din vindruta, samtidigt håller
deras bröst på att ramla ur deras mycket små t-shirts.
Det är omöjligt att inte titta på och när du därefter erbjuder dem en slant
för deras insats så avböjer de.

Istället ber de om lift till någonstans i närheten. Du säger självfallet ja och de hoppar in.

När ni så lämnar parkeringsplatsen, börjar de ha sex med varandra i baksätet.
Därefter kryper en av dem över till passagerarsätet och börjar tillfredställa dig oralt, medans den andra stjäl din plånbok.

Min plånbok blev stulen förra lördagen, i måndags, två gånger i tisdags, i onsdags och idag igen.

Dere er herved advart gutter!

:lol: :lol: :wink:

#160621  av ADHD:-)))

Hei!
:-)

#160622  av lasse

Hehe, må kjøpe meg lommebok nå skjønner jeg...

#160623  av Rolfis

Samme skjedde meg meg utenfor den lokale essoen her, så pass på :lol:

#160626  av cameleon

:lol: :lol:

#160643  av FireWalk

Nå skal jeg kjøpe meg en stor lommebok og trykke opp MASSE falske 1000 lapper å ha i den. Så skal jeg bare kjøre rundt og handle hele dagen i håp om at jeg skal bli oppsøkt :P

Men så var det det baksetet da... :shock:

Får leie meg en sedan så lenge.. :P

en lommebok til 100 kr, falske tusenlapper = ca 15 kr i papir og blekk... 115 kr for total tilfredstillelse? hah! Det er jo genialt!

Billigere enn å få det gratis det, alt tatt i betraktning. Man må jo ta med dama ut på en Date da: Transport til og fra, Kino, Middag på dyr restaurant og masse dyr vin. så skal hun gjerne innom diverse butikker og man må spandere litt klær osv. kanskje kjøpe en rose eller tre til 60 kr stk.. Det blir fort en tusenlapp det iløpet av kvelden! Og da er man fremdeles ikke garantert noe som helst.
Da er det jo faktisk billigere å bli rana! :lol:

Også med gratis show i baksetet og da! Det får man jo ikke på en date.. om man i det hele tatt foreslår det så får man seg intet mindre enn en blåveis i beste fall (Bjelleklang i værste fall).

Det beste med denne planen er jo at når de bruker de falske pengene de har stjelt så åker de jo inn, og via mine kontakter i politiet finner jeg da ut hva de heter og hvor de bor. Så er det bare å kjøpe inn løs-skjegg, briller og diverse parykker og spionere litt på dem for så å sørge for at man alltid er på "feil" sted til rett tid, slik at man blir ranet gang på gang! ;)

Nei Nå skal jeg ut å stille inn speilet med en gang! :D

Hvor skjedde dette forresten? :lol:

#160752  av aneriks

:D

#160757  av sleeper

hm... har en del tomme lommebøker jeg godt kunne blitt kvitt jeg...

#160759  av tojo

Bilde :D til helgen går turen til COOP forum i Växjö :D med hanskerommet fult av gamle lommebøker...i håp om å møte disse damene :D muhaha lol

#160950  av FireFox

Hehe rimelig villt :D

#160964  av TurboKnut

Sweden here I cumm, - uh, come...

#161043  av celica4ever

hehehehe. det er ikke så god plass baki celiacen, men det går :P

#161328  av jumbo

Om man skal bli frastlålet lommebok er det jo hvertfall langt verre måter det kan skje på :mrgreen: