Supra2JZ-GE skrev: hehe, er sant det da, har bare fått endel refs her i byen pga at det er en uten turbo, og atpåtil høyrestyrt......
Bra det er DU som skal ha bilen da!

Uansett hva man kjøper seg...så er det bestandig noen som "ikke er fornøyd" og på død og liv skal påpeke at det "finnes noe bedre"

...og det stemmer nok sikkert det...men det slike folk ikke tenker på er at man kanskje blir litt lei etter å a hørt det 1001 ganger
Supra2JZ-GE skrev:
jeg for min del er totalt forelsket i bilen..........
Ditto her

Love at first sight hos meg ihvertfall
Supra2JZ-GE skrev:
skal ta bilder av felgene når jeg får dem, di skal komme rett etter påske, får håpe di ser bra ut på bilen.......
Cool...hvilke felger er det snakk om da? 19" såvidt jeg forstår?
Supra2JZ-GE skrev:
blir senkefjærer nå, håper på coilovers senere når jeg får penger til det,
Trenger du justerbart da?
Supra2JZ-GE skrev:
har flett nye original dempere på den og di er mer enn harde nok for min del, tror det blir for hardt med koni når jeg kjører på 30 profil til sommeren......
19" felger?
Supra2JZ-GE skrev:
fargen er ikke helt sikker enda, jeg lurte selv på svart med lilla perlemor.... men er såklart åpen for forslag.....
Hmm...hva er du på jakt etter da? Oppmerksomhet...eller mere stealth mode?
Supra2JZ-GE skrev:
demonterer interiøret for å bli kjent med bilen, og for å komme lettere til for å tektylere og såklart for å trekke ledninger....
Ikke inklidert dashbord vel?!
Supra2JZ-GE skrev:
har gjorde det samme med mr2 og celicaen min når jeg hadde dem....
Skikkelig Toyota-entusiast...så har du ikke regga deg her før nå?!
Supra2JZ-GE skrev:
tektyleringen tar jeg selv, har sett alt møkka arbeidet diverse steder her i byen har gjort......
Hmm...har hørt historier jeg også ja...
Supra2JZ-GE skrev:
høytalermerke er jeg ikke sikker på enda (forslag???),
Kommer helt ann på hvilken lyd du liker det

..og hvor "vilt" du vil ha det?
Supra2JZ-GE skrev:
tror jeg må bygge noe i glassfiber fremme på dørene, for original høytalerene er ikke standard som en finner overalt,
Neeeeeeeida...går fint å sette inn 6,5" foran...slik som de fleste mkIV-eiere gjør

Har mal på MDF-skive som du skal bruke som grunnlag...om du vil ha
Supra2JZ-GE skrev:
akkurat nå kjører jeg med anlegget som stod i celicaen min,
Ok...er det noe av dette som tåler gjennbruk da?
Supra2JZ-GE skrev:
måtte ha musikk når jeg kjørte fant jeg ut.........
Enig...
Supra2JZ-GE skrev:
di japanerene har snåle sexvaner ja, tror ikke jeg skal utale meg mer om det her, hehe.........
No further comment