TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FireFox og Rignes tunellen ikke bra.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #159955  av Mr_Sann

Kjørte på vei til jobb i dag og der sto den en ganske ørd rosa celica sammen med to andre bilen og en lettere skadet front.

Er dette deg FireFox??

#159962  av sleeper

han solgte bilen til en annen...

#160013  av |plumbo

det er den tidligre bilen til firefox hvis dette skjedde mellom drøbak og oslo et sted . blir vel til at jeg og eiern fikser den opp i løpet av et par uker

#160125  av Mr_Sann

Han har det ja. U heldig ny eier da..

Kjente igjen bilen godt etter at jeg var innom jobben deres med Celicaen min. Var jeg som skulle få lakkert den nye frontfangeren turkis.

Kommer snart innom igjen for mere jobb. Rust er ikke kult.

#160187  av |plumbo

har mange turkise celicar her men jeg husker den siste som var her for ca 3-6 uker siden tror jeg .... fangern flassa ? stemmer det ???

#160231  av Mr_Sann

nei ikke noe flass her. Måtte bytte min jeg etter en liten mur som sto i veien. Er vel 3 mnd siden nå. Ikke så lett å huske. Du holdt på å fikse frontfangern din :) hehe.

#160372  av |plumbo

hmm snakka jeg med deg og ? var det kanskje på en onsdags kveld ?? hvis det var det så husker jeg det :D var vel svein eller morten som hjalp deg da tror jeg ?

#160401  av Mr_Sann

Jeg prata med deg ja. Var på en Onsdag. Husker ikke hvem jeg prata med tror det var svein. Faren min jobber hos Toyota på Skøyen, derfor jeg var innom og sikkert kommer innom igjen :D

#160437  av FireFox

Var ikke meg nei. Så det var ikke store skadene på celica`n asså?
Veit du hva som hadde skjedd? kjørt i rompa på han forran ellerno?

#160448  av Mr_Sann

Det var en grei frontskade mest på venstreside mener jeg å huske. tror han hadde kjørt i rompa på en. Var tre bilen som sto etterhverandre, kjørte bare forbi så fikk ikke med meg så mye. La merke til den gamle bilen din ganske greit da :)

Hørte om ulykken på radioen også!

Er en fin tid å kræsje på. Midt i morgen rusjen mot Oslo.

#160536  av FireFox

Hehe, det blir slit å få fiksa frontfanger`n igjen vaffal :p
Er 2 styling fangere som jeg satte sammen.. brukte driit lang tid å sparkle/pusse for å få det bra :)