TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da blir det tysk bil istedenfor GS,en!!!!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #159032  av supratt

Desverre må jeg nok nå skuffe noen i Trondheimligaen :?

Jeg har kommet inn i en må bytte ofte trend og selger egentlig GS,en med tungt hjerte. Vant ikke å ha den i ett år engang jo.

Ettersom GS,en er ett friskt pust i den store ligaen av IS200 i Trondheim er det absolutt kjipt. Men heldigvis forblir den her i Trøndelag.

Lexus GS,en min forsvinner til ny eier høyst sannsynlig i neste uke og blir erstattet med noe annet og gøy så og si samtidlig. :wink:

En ting er iallefall sikkert, og det er at jeg på ACR iår for første gang på 5 ACR turer ikke stiller med Japsebil. :twisted: :oops:

Ja,ja den nye bilen har iallefall riktig oppskrift for meg, og det er seksylindret motor uten turbo og den har selvsagt retthjulstrekk (bakhjulstrekk). :D :twisted:

Men, jeg ble kjempeusikker igår når jeg fikk avfettet GS,en og tok en seriøs vask på den.
F%&¤ og, den er jo pen jo......
For jeg digger egentlig den bilen, og mer bil for pengene tror jeg ikke finnes. Definitivt. :wink:

Men, en ting kan jeg love dere. Jeg selger aldri "Eleanor"!!!

Og en ting er garantert sikkert og det er at further down the road så blir det GS på meg igjen.(den nyeste versjonen da tenker jeg ;) ) For det har vært ett perfekt bekjentskap :D

Heldigvis vet jeg at den får god pleie der den havner. :D
Sist redigert av supratt den 02 mar 2006 01:02, redigert 4 ganger totalt.

#159033  av Dalan

Boxster er vel ikke så dumt det kanskje ;)
Grattis med tilkommende da :D

#159034  av supratt

Dalan skrev:Boxster er vel ikke så dumt det kanskje ;)
Boxster???

#159035  av Dalan

supratt skrev:
Dalan skrev:Boxster er vel ikke så dumt det kanskje ;)
Boxster???
Hmm, la du ikke ut bilde av rumpa på en boxster a? :?
Borte nå ser jeg men.. Jaja

#159041  av teknikeren

Hvordan bil blir det da? eller er det et sånn "vent og se" opplegg :D

#159053  av TheStig

M3?

#159079  av cameleon

Jeg vet hva det blir :wink: men får vente å høre hva det blir intill sjæfen sjæl poster det. eneste jeg kan si er at det er en bil uten like. definitivt på top 3 av alle de bilene jeg har kjørt. Glad at du tok til vettet frank :D

#159080  av Andreazz

83` merche 300diesel? Passer til beskrivelsen :)

#159088  av cameleon

Andreazz skrev:83` merche 300diesel? Passer til beskrivelsen :)
:lol:

#159120  av chris

cameleon skrev:Jeg vet hva det blir :wink: men får vente å høre hva det blir intill sjæfen sjæl poster det. eneste jeg kan si er at det er en bil uten like. definitivt på top 3 av alle de bilene jeg har kjørt. Glad at du tok til vettet frank :D
Vet ikke om tysk er å "ta til vettet" da men :P

#159122  av teknikeren

chris skrev:
cameleon skrev:Jeg vet hva det blir :wink: men får vente å høre hva det blir intill sjæfen sjæl poster det. eneste jeg kan si er at det er en bil uten like. definitivt på top 3 av alle de bilene jeg har kjørt. Glad at du tok til vettet frank :D
Si ikke det, han er jo ikke den eneste med tysker da... :D

#159144  av cameleon

chris skrev:
Den bilen der er i alle fall det. mye penere og råere enn så og si alle bilene her inn i alle fall. Kjøreegenskapene på den er i samme klasse som de nyeste 911 carreraene :wink:

#159147  av supratt

Slapp av litt nå da Kim, ikke skap noen store forventninger din nisse. :shock:

At jeg har tatt til vettet, ja det kommer vel ann på øynene som ser det da.

Men jeg vet iallefall at den bør innfri, og om den tyskerbilen ikke gjør det så blir det nok ALDRI noe annet enn Lexus, Toyota eller Honda på meg. :) :D

Av alle tyskermerker så er iallefall den jeg skal kjøpe mer enn bare opplevd kvalitet som desverre ofte er tilfelle med tyskerbiler. :?

#159150  av teknikeren

supratt skrev:Slapp av litt nå da Kim, ikke skap noen store forventninger din nisse. :shock:

At jeg har tatt til vettet, ja det kommer vel ann på øynene som ser det da.

Men jeg vet iallefall at den bør innfri, og om den tyskerbilen ikke gjør det så blir det nok ALDRI noe annet enn Lexus, Toyota eller Honda på meg. :) :D

Av alle tyskermerker så er iallefall den jeg skal kjøpe mer enn bare opplevd kvalitet som desverre ofte er tilfelle med tyskerbiler. :?
Kom tile saken da :D Er egentlig spent nå ja, tenker på porche eller audi jeg, ikke hitlersklie nei? Dog clk og slr er konge da.

#159151  av TheStig

jeg frykter for RS2/4, men håper på M3/5 eller noe fra porsche ........