TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Depeche Mode

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #158975  av @lpher

Noen som var i Spectrum å så de igår? :)

Jeg...var ihervtfall det...og det er pinadø meg en av de beste liveshow jeg har sett! :D Gutta begynner å dra på åra nå...men de kan fremdeles...det er det liten tvil om! :)

Var invitert av Sony til en helaften som starta med go-cart turnering på HHK, mat drikke + the usual business-greiene...med Depeche konserten i VIP-lougen til Sony...for å runde av det hele....kjempe opplegg :D

Eneste minuset er en usannsynlig ille hangover idag da...men det var verdt det! :D

VG:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182513

DAGBLADET:
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/03/01/459351.html

#158976  av lexusmann

Ja, dere VIP-folk er litt annerledes enn oss andre dødelige... :lol:
Når det er snakk om musikk og konserter og sånn, vet du eller andre om Dum Dum Boys skal ha noe turne i forbondelse med plateslippet denne måneden??

#159017  av chris

lexusmann skrev:Ja, dere VIP-folk er litt annerledes enn oss andre dødelige... :lol:
Når det er snakk om musikk og konserter og sånn, vet du eller andre om Dum Dum Boys skal ha noe turne i forbondelse med plateslippet denne måneden??
De skal visst det ja :)

#159050  av henningl

Skulle på Depeche-konserten.. hadde billett og alt, men ble syk med ørebetennelse så å ta fly ble uaktuelt og jeg gikk glipp av hele greien.. Utrolig surt. Men jeg var der sist de var i Norge, og vet at minus en liten periode sippe-musikk på midten så er det utrolig trøkk på konsertene deres og utrolig fascinerende sceneshow :D

#159217  av AndreasH

Ditto! -Fikk influensa og kunne ikke dra. Kjipt!
Men jeg fikk ihvertfall med meg Seigmen i Folken. DET var dødsbra!!

#159229  av @lpher

Bummer at dere gikk glipp av konserten da :wink:

#159231  av AndreasH

By the way, Dum-Dum spiller i Tennishallen i Stavanger 5.Mai.
Jeg har kjøpt billett og gleder meg stort :P

#159246  av lexusmann

Godt du sa i fra AndreasH, må sjekke opp i billetter...hvor kjøpte du de? Billettservice?Sjekker nå...
Edit: fant og har bestilt!! :D Blir konge dette!! 8)
Sist redigert av lexusmann den 03 mar 2006 16:28, redigert 1 gang totalt.

#159247  av AndreasH

billettservice.no

#159250  av lexusmann

Tok like greit å bestilte billett til Aha i Trondheim 25. august også jeg :D Sikkert bra rift om de...
Da ble det litt konserter i år også, hehe...

#159622  av @lpher

For de som måtte være interesert...så finnes det flere opptak av denne turneen på nettet allerede...som fks. "Depeche Mode - Live in Dresden [Electronic][2006][www.pctrecords.com]" *seek, an ye shalt find!* :D

#159623  av @lpher

lexusmann skrev:Tok like greit å bestilte billett til Aha i Trondheim 25. august også jeg :D Sikkert bra rift om de...
Da ble det litt konserter i år også, hehe...
Feck...kanskje det ja :)