TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen med Nokia N90 eller lignende her?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #158256  av Gjertsen

Har så ett lite problem.
Skal overføre Mp3 sanger til mobilen via bluetooth. men får ikke spilt av sangene eller flytta dem noen steder.
Får flytta på video og bilder samt får sett dem, men ikke mp3.

Og JA den støtter Mp3.

klør meg i hodet her, plagsomt *GRR*

#158428  av angrykid

hør med folka på http://www.amobile.no eller http://www.amobil.no husker ikke helt om det skulle være med eller uten E :-D

#158456  av CelicaTurbo

amobil.no ;)

#158632  av Gjertsen

takker.. får prøve der da :)

#158857  av FireWalk

Jeg har N90.

Du må bruke "transfer music" programmet i nokia PCsuite som følger med på CD.. da fører du over sangene og de legger seg automatisk der de skal, så er det bare å spille ivei.. iallefall på min :P

#158865  av Gjertsen

FireWalk skrev:Jeg har N90.

Du må bruke "transfer music" programmet i nokia PCsuite som følger med på CD.. da fører du over sangene og de legger seg automatisk der de skal, så er det bare å spille ivei.. iallefall på min :P
Ah genialt.
Denne cd'n glemte jeg i sjappa til fatter, så får vel hente den i morra eller noe da;) makan at det skal være så tungvindt da!
Er du fornøyd med din N90 eller ? Er din også siiiiiiinnsykt treg når du slår mobilen på og du skal taste inn pin?

#158896  av FireWalk

Gjertsen skrev:

Ah genialt.
Denne cd'n glemte jeg i sjappa til fatter, så får vel hente den i morra eller noe da;) makan at det skal være så tungvindt da!
Er du fornøyd med din N90 eller ? Er din også siiiiiiinnsykt treg når du slår mobilen på og du skal taste inn pin?
Telefonen er litt stor og klumpete, men er veldig fornøyd med funksjonene på den. Utrolig bra kamera på den, og videoen er det ingen andre telefoner som kan stille opp mot!

Det tar tid å boote den opp ja. Tror faktisk PCen min er raskere å boote opp enn hva telefonen er.. :roll:

Programmet kan du laste ned gratis fra Nokia sine sider. http://www.nokia.com gå på downloads og nokia pc suite. :-)

#158964  av Gjertsen

FireWalk skrev:
Gjertsen skrev:

Ah genialt.
Telefonen er litt stor og klumpete, men er veldig fornøyd med funksjonene på den. Utrolig bra kamera på den, og videoen er det ingen andre telefoner som kan stille opp mot!

Det tar tid å boote den opp ja. Tror faktisk PCen min er raskere å boote opp enn hva telefonen er.. :roll:

Programmet kan du laste ned gratis fra Nokia sine sider. http://www.nokia.com gå på downloads og nokia pc suite. :-)
Cd'n ble henta i dag den:p
Så det går absolutt IKKE å få overført mp3'er via en annen mobil og få spelt dem av?
For prøvde dette først, men det funka ikke. la seg bare i Innboks. og ikke noe mere:p

#158968  av FireWalk

Jo det skal gå ann. Minnekortet blir som en ekstern harddisk. Prøv å flytt filen til mp3 mappen..

#159146  av gnmfr

På min så legger de seg i innboksen og eneste stedet jeg kan flytte den er til mine mapper... får ikke lagt de blant de andre sangane, men klarer å spille de av fra innboks også :wink:

Trur du må først få de over på pc, for så å legge de inn igjen på mobilen, trur de legger seg riktig da, er det mine gjør ihvertfall...Er vel samma opplegget :wink: mye styr for en liten sang egentli :P

#159261  av Gjertsen

gnmfr skrev:På min så legger de seg i innboksen og eneste stedet jeg kan flytte den er til mine mapper... får ikke lagt de blant de andre sangane, men klarer å spille de av fra innboks også :wink:

Trur du må først få de over på pc, for så å legge de inn igjen på mobilen, trur de legger seg riktig da, er det mine gjør ihvertfall...Er vel samma opplegget :wink: mye styr for en liten sang egentli :P
Hmm samme som skjer hos meg, at alle du får via bluetooth mobil, så kommer de i innboksen og bare kan flyttes til "mine mapper"
Men du får altså spelt fila i innboks?
Ã…ssen versjon av software har du? (tast *#0000#)
Hvordan laster man ned ny software egentlig?
Dårlig peil på mobil ass:p

#159546  av gnmfr

Gjertsen skrev:
gnmfr skrev:På min så legger de seg i innboksen og eneste stedet jeg kan flytte den er til mine mapper... får ikke lagt de blant de andre sangane, men klarer å spille de av fra innboks også :wink:

Hmm samme som skjer hos meg, at alle du får via bluetooth mobil, så kommer de i innboksen og bare kan flyttes til "mine mapper"
Men du får altså spelt fila i innboks?
Ã…ssen versjon av software har du? (tast *#0000#)
Hvordan laster man ned ny software egentlig?
Dårlig peil på mobil ass:p
Det står:

V 2.0536.0.2
12-09-05
RM-84

har ikke så peiling på mobil jeg heller gitt :oops: Men får ikke til å dra de over på mobilen heller, for meldingane ligger i innboksen på mobilen, men ikke når jeg tar den over på datan :?

#159781  av Gjertsen

du har en gammal software.
Min er V3.0535.4.3 og den er gammal den og.

Non som har snøring på åssen man laster ned ny software? :)

Får du ikke overført filer via dette Nokia pc programmet heller?
Funker fint for meg det. mp3'er legges i lydklipp også bare kopierer jeg dem over på minnet, så jeg har tlf minnet fri :D