TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilperle ble til spiker

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#157747  av cs2451

det er surt, men det virka ikke som hun var alt for glad i den bilen da.

#157772  av sindrejl

cs2451 skrev:det er surt, men det virka ikke som hun var alt for glad i den bilen da.
Ã¥h? synes det virka som hu nettopp var det jeg..

#157783  av sleeper

hvis du virkelig bryr deg om bilen, så hadde du nok dradd bort og sjekket om alt var bra min 1 gang i året!!!

hu her har ikke sett bilen siden 2002!
altså 4 år uten og sjekke at den er okay!! syntes ikke det vitner om en stor lidenskap til bilen!!! :shock:

#157797  av Apsis

:cry: Orker ikke høre sånt om gamle corollaer, er for mye følelser inne i bildet.

#157820  av FireWalk

hadde dette vært USA så hadde hun vel vært milliardær nå :P

#157832  av aneriks

triste greier

#157843  av TurboKnut

:cry: som veteranbilentusiast var dette tungt å takle....

Også med de fine lampettene og EKTE Chrome-spoke felger da... :(

Tragisk - for hvem har vel brydd seg om å vare på slike biler? Det vrimlet av dem i gamle dager men hvor lenge siden er det du så et fint eksemplar på veien sist?

"Bare en gammel japsebil......." - men hvor ble av?

#157890  av sindrejl

sleeper skrev:hvis du virkelig bryr deg om bilen, så hadde du nok dradd bort og sjekket om alt var bra min 1 gang i året!!!

altså 4 år uten og sjekke at den er okay!! syntes ikke det vitner om en stor lidenskap til bilen!!! :shock:
da må du lese bedre ;) hu var der et par ganger i året og så til bilen står det ;)

#157892  av daniel

synd med det dere.. en av de mest strøkne eg har sett.. de bilene som er "nye" nå, kommer ikkje til å bli gamle.. alt for mye elektriske greier, som garantert blir promlemer av når de blir 15-20år.. bilprodusentene har fått litt for mye penger mellomm hendene..

#157897  av spkstrp

hadde vell ikke blitt mange solgte biler uten den elektronikken, så sånnsett er det vell vår egen feil :)

#157914  av sleeper

sindrejl skrev:
sleeper skrev:hvis du virkelig bryr deg om bilen, så hadde du nok dradd bort og sjekket om alt var bra min 1 gang i året!!!

da må du lese bedre ;) hu var der et par ganger i året og så til bilen står det ;)

nope!!

les dette!!!

Bilen forsvant
Trine Nyberg leide lagerplass for bilen i låven på Arteid Gård på Kløfta i 1998.
- Jeg betalte et engangsbeløp i leie. Siden vi bodde på Kløfta de tre første årene den sto lagret der, så jeg til bilen min et par ganger i året.

- Sjokket kom da jeg nylig fikk vite via Vågen at bilen visstnok var fjernet fra låven. Etter planen skulle jeg ta bilen hjem nå, fordi vi hadde skaffet tilstrekkelig garasjeplass på Årnes. I stedet fikk jeg opplyst at bilen min antagelig var kjørt til Skedsmo Bilopphugging, forteller Nyberg til Romerikes Blad.

Bilbrukstyveri
Trine Nyberg har ikke klarhet i om det er eieren av låven eller tidligere leietager som fjernet bilen hennes. Siste gang hun så bilen sin, var i september 2002.
Nyberg har anmeldt saken til Nes lensmannskontor, der den er klassifisert som bilbrukstyveri.

hu så etter bilen x antall ganger de 3 første åra!!
sist hu var og så etter bilen var i 2002!!!

#157922  av sindrejl

jo du har rett idet.. :) jeg som leser dårlig ;)