TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Battlefield2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #157417  av Christian

Noen her som sitter med dette online om kveldene? Kjøpte det for ei god uke siden og sliter litt med å få gjort noe annet enn å spille :oops:
Hadde vært morro å "gønna" litt :)

#157478  av perchr

drittrått spill.. har stort sett bare spilt demoen, har ikke somla meg til å kjøpe det enda.. jeg har spilt timesvis jeg, bare på demo :oops:

#157501  av Rømmling

har ikke spilt batlefield2 men har mange timer foran skjermen med batlefield1 desert finale.
man kommer ikke unda når man først sitter der nei. klarte endelig å slutte når jeg flytta fra hybelen i sommer så jeg var uten nett en par mnd.
det er avhengighets skapende å spille det

#157509  av Christian

Har akkurat sitti noen timer igjen, genialt spill!
Har ett helvete med alle 234432409millioner poeng spillerne, de slakter meg i ett vanvittig tempo :oops: Litt mer trening så kommer det vel...

#157516  av Rømmling

Christian skrev:de slakter meg i ett vanvittig tempo
velidig viktig ikke la dem slakte deg. skyt først. det kommer seg med trening. når man lærer seg banene og vet veiene på banene, så lærer man seg hvor man kan gå og ikke gå og hvor folk kommer. hva slags våpen som passer til hvilken baner.
Alt er jo TAKTIK.
Overraskelse er fint. men må være lyn rask. camping er for pyser,

#157544  av Sven

BF2 er helt konge :D

#157560  av dca

vilt spill!! er helt konge med helikopter nå! blir så hekta!

#157636  av FireWalk

Christian skrev:Har akkurat sitti noen timer igjen, genialt spill!
Har ett helvete med alle 234432409millioner poeng spillerne, de slakter meg i ett vanvittig tempo :oops: Litt mer trening så kommer det vel...
hehe.. var det deg jeg slakta i går kveld? :lol:

kjøpte spillet når det kom ut jeg, og har sittet og spilt som en tulling siden..
er blitt en jævel bak spakene på helikopteret... og om jeg avslutter en match uten å ligge på toppen av score lista så blir jeg sur... :P

en av oss skulle vært server, så kunne vi avtalt å spille mot hverandre på en small map, 5 mot 5 eller noe... :-) hadde vært litt gøy.. TS-OGN gjengen i felten.. ;)

#157655  av dca

FireWalk skrev:
Christian skrev:Har akkurat sitti noen timer igjen, genialt spill!
hehe.. var det deg jeg slakta i går kveld? :lol:

kjøpte spillet når det kom ut jeg, og har sittet og spilt som en tulling siden..
er blitt en jævel bak spakene på helikopteret... og om jeg avslutter en match uten å ligge på toppen av score lista så blir jeg sur... :P

en av oss skulle vært server, så kunne vi avtalt å spille mot hverandre på en small map, 5 mot 5 eller noe... :-) hadde vært litt gøy.. TS-OGN gjengen i felten.. ;)
Kunne også arrangert billøp med humveeene! :)
hadde vært kult å avtalt servere ja! må kjøpe meg eget nett da så linja funker bra!

#157726  av doffy

jeg har fått intrykk av at de mappene med helikopter går hele spillet ut på førstemann til helikopteret :?

#157731  av dca

doffy skrev:jeg har fått intrykk av at de mappene med helikopter går hele spillet ut på førstemann til helikopteret :?
skal jeg love deg! er bare å håpe at det også er et f16 fly der for da løper andre halvparten dit! det er helt umulig og fly med fly syns jeg!

#157732  av doffy

dca skrev:
doffy skrev:jeg har fått intrykk av at de mappene med helikopter går hele spillet ut på førstemann til helikopteret :?
skal jeg love deg! er bare å håpe at det også er et f16 fly der for da løper andre halvparten dit! det er helt umulig og fly med fly syns jeg!
Jeg har kun prøvd det hos en kompis og har store nok problemer med å fly helikopter.. hehe pc'en min klarer ikke kjøre spillet desverre :(

#157821  av FireWalk

Man må finne en ranked server der det er klaner som spiller. Da er det 100% lagspill hele veien, fok bruker micen og prater til hverandre. Ingen går og lusker rundt alene ( med unntak av sniperene ) og hele spillet blir plutselig 10 ganger artigere!

På disse public serverene så springer jo alle rundt hver for seg og skyter på alt som rører seg, ingen lager "squads" ofte er der ingen commander heller... og som sagt over, folk står og skyter sine egne lagkamerater for å bli første mann til å ta helikopteret hvorpå det viser seg at vedkommende som fikk tak i det ikke kan å fly i det hele tatt, og flyr rett inn i en fjell vegg eller noe.. :P

Slikt blir jeg bare irritert over.. orker ikke spille på slike brett. Det skal være en utfordring å spille!

Det som er artig er når det er virkelig GODE folk som spiller. Når man har en sinnsykt god pilot og en sinnsykt god gunner som virkelig KAN det de driver med. Man må tenke på at man er et LAG som skal vinne et felles mål! Da er det best at lagets beste pilot kjører helikopter, den beste på tank skjører tank osv.

Dødskult når en gjeng på 4 stk kan snike seg inn i basen til fienden, og via micen (squad) så organiserer man hvem som skal skyte hvem, også stormer man inn og tar ut 10 stk av fienden uten å miste en eneste mann selv.

DA er det gøy! ;)

Personlig er jeg veldig god både som helikopter pilot og gunner. og det irriter meg STORT Når jeg får tak i helikopteret, også kommer det en eller annen n00b som sitter og skyter på våre egene tanks og ikke klarer å treffe noe som helst... Får man tak i en i samme klan som kan være gunner (som virkelig KAN det) så kommer man jo på toppen av score listen med en gang ettersom man får det ene killet etter det andre.. En god pilot kan holde helikopteret i luften nesten hele omgangen uten å bli skutt ned en eneste gang. Man flyr tilbake og reparerer etter behov. :)

Jeg har spilt på et bare slike "anarki" brett som jeg kaller dem, (som beskrevet over) der alle springer rundt uten å danne squads osv. Det beste man kan gjøre på slike brett er egentlig bare å få seg en tank, å kjøre rundt og skyte alt som er av fienden, for alle idiotene springer jo bare rundt og hopper, og ingen har noe system på noe.. hehe :)

#157822  av FireWalk

PS:

om du springer rundt med pistol og ikke har verken C4 eller granater og du ser en tank som nærmer seg. Om du da er på et stort åpent område uten mulighet for å gjemme seg så er det ingen vits i å springe vekk der ifra, du blir skutt uansett. Spring heller MOT tanken. Om du står nær den så kan den ikke skyte deg. Du kan også hoppe opp på den. Med de nyeste patchene er det også slik at selv om den kjører over deg så blir du ikke nødvendigvis drept, dersom du står akkurat midt mellom hjulene og du legger deg ned og kryper.. ;)

Spring bort til tanken og hiv ut en mine forran den f.eks..

#157823  av doffy

Tror alt det du skriver, firewalk, kjennes igjen i alle spill, jeg spiller return to castle wolfenstein på nett, der tingen er at man skal finne dokumenter og få de til et radiorom uten å dø, men sjansen for å bli dekket er minimal..

Er mye gøyere med litt taktikk på mic og clan matcher og sånt :D
Spille mye sånt før i et spill som heter ghost recon.. blir seeeene netter eller morgener når man først kommer i gang.. ikke rart arbeidsledigheten blir større og større :lol: