03' IS200
00' IS200 Sport (Solgt)
94' Celica GT(Solgt)
00' IS200 Sport (Solgt)
94' Celica GT(Solgt)
lasse skrev:Hehe, kult, en kar på jobben min drev med sånt i sin ungdom, skremte vettet av mopedister.Kamerat av meg driver med det samma av og til... En del mopedister som har brent ut på jorde foran han ja... Blitt gjort det på også, du blir så sinsykt usikker på om det er kødd eller ikke også vøttø... men ja... skjønte det sånn halveis... håper ihvertfall at det var kødd, hvis ikke så hadde jeg vel hørt det seinere
TheStig skrev:hehe ja enig, på et vis er det dårlig gjort men hvis jeg hadde kjørt for fort, burnet e.l. så hadde jeg vel bare litt lettet når blålysene plutselig forsvannt.. Man er vel ikke så mye bedre enn han med blålysene dersom man har kjørt fort osv ..Aner jeg dårlig erfaring med en volvo 240 her TheStig
Og at noen har presset en volvo opp i hjørnet og skremt han er musikk i mine ørervolvo
GT4 CS skrev:Kan vel trygt si det ja.. opptil flere dårlige erfaringer og deriblandt 2 stk jeg har eid selv .. *skjemmes*TheStig skrev:hehe ja enig, på et vis er det dårlig gjort men hvis jeg hadde kjørt for fort, burnet e.l. så hadde jeg vel bare litt lettet når blålysene plutselig forsvannt.. Man er vel ikke så mye bedre enn han med blålysene dersom man har kjørt fort osv ..Aner jeg dårlig erfaring med en volvo 240 her TheStig
Og at noen har presset en volvo opp i hjørnet og skremt han er musikk i mine ørervolvo