TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lekepoliti

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#155985  av lasse

Hehe, kult, en kar på jobben min drev med sånt i sin ungdom, skremte vettet av mopedister.

#155989  av gnmfr

lasse skrev:Hehe, kult, en kar på jobben min drev med sånt i sin ungdom, skremte vettet av mopedister.
Kamerat av meg driver med det samma av og til... En del mopedister som har brent ut på jorde foran han ja... Blitt gjort det på også, du blir så sinsykt usikker på om det er kødd eller ikke også vøttø... men ja... skjønte det sånn halveis... håper ihvertfall at det var kødd, hvis ikke så hadde jeg vel hørt det seinere :lol:

ekstremt dårlig gjort på en måte å gjøre det, men skjønner samtidig at det er litt moro på en måte også... Skulle jeg gjort det så hadde det i tilfelle bare vært på folk jeg kjente og som fortjent det litt :lol:

#155990  av sindrejl

har sett flere juksepoliti i trondheim jeg ja.. så to stk som "pressa" en volvo oppi et hjørne på en stor parkeringsplass etter at vovvoen hadde lekt seg litt..
plutselig skrudde dem av de små blålysa dem hadde i frontvinduet og stakk..

#155995  av TheStig

hehe ja enig, på et vis er det dårlig gjort men hvis jeg hadde kjørt for fort, burnet e.l. så hadde jeg vel bare litt lettet når blålysene plutselig forsvannt.. Man er vel ikke så mye bedre enn han med blålysene dersom man har kjørt fort osv ..

Og at noen har presset en volvo opp i hjørnet og skremt han er musikk i mine ører :evil: volvo :evil:

#156035  av GT4 CS

TheStig skrev:hehe ja enig, på et vis er det dårlig gjort men hvis jeg hadde kjørt for fort, burnet e.l. så hadde jeg vel bare litt lettet når blålysene plutselig forsvannt.. Man er vel ikke så mye bedre enn han med blålysene dersom man har kjørt fort osv ..

Og at noen har presset en volvo opp i hjørnet og skremt han er musikk i mine ører :evil: volvo :evil:
Aner jeg dårlig erfaring med en volvo 240 her TheStig :lol:

#156098  av Master

Da jeg og en kompis hadde vært og henta Supraen hannes i Oslo møtte vi en sånn "lekepoliti" i trondheim. Var en svær amerikaner/arbeidsbil med masse neon inni og fullt av ungdommer. Og istedet for to gule lys på taket var det to blåe lys. Vi lå jo på siden av dem så vi så jo at det var en gjeng med ungdommer før de satt på blålysene. Så vi ble jo ikke akkurat skremt. Heller mer forbanna og skulle ønska de ble anmeldt ja..

Er dette blitt en trend i Trondheim eller? Jævla trøndere :roll: :lol:

#156103  av TheStig

GT4 CS skrev:
TheStig skrev:hehe ja enig, på et vis er det dårlig gjort men hvis jeg hadde kjørt for fort, burnet e.l. så hadde jeg vel bare litt lettet når blålysene plutselig forsvannt.. Man er vel ikke så mye bedre enn han med blålysene dersom man har kjørt fort osv ..

Aner jeg dårlig erfaring med en volvo 240 her TheStig :lol:
Kan vel trygt si det ja.. opptil flere dårlige erfaringer og deriblandt 2 stk jeg har eid selv .. *skjemmes*

#156171  av Rømmling

dårlig er faring med volvo nei
men har der noen tips før jeg skal ta rulle med en av mine.
har bur, fire punkt sele og bøtte stol. skal skru ut siderutene og mulig front ruta,

jeg liker ikke volvoen min da :twisted: