TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor mange poser French Fires?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #155643  av TheStig

Lurer på om noen vet hvor mange poser french fries det må til for å mette en litt over middels stor mage? Har snart spist to poser og drukket 1.5 liter tabxtra i et lite eksperiment her, men det ser dårlig ut. Må vel bare handle et par poser til, men herre jesus hvor salt dette er

#155651  av memo

skulle ikke vi vente til i kveld med å drikke? :lol:

#155652  av sleeper

satan..... jeg er en stor kar og hadde IKKE greid og trøkke i meg så mye av det!!
hadde vel spydd før 2 poser!

hva får deg til og prøve sånne ting???

#155659  av TheStig

hmm, vel våkner sulten og så ligger det to poser med noe annet enn brødmat her.. Da ser jeg potensialet i å bli mett på noe "godt", problemet er at det IKKE er godt lenger

Men jeg tror jeg stopper her mens leken er god

#155702  av jonny on the spot

Hvorfor stoppe... har lenge lurt på hva x-antall poser med french fries kan gjøre med noen :mrgreen: Bare å kjøre på

#155767  av cameleon

Er det sånn prosjekt "forfall" oppe i mo eller :lol:

#155768  av Azrael

Hehe, stå på gutta!!! :lol:

#155789  av hobnob

dobbeltmoral....

french fries og tab xtra... få i deg litt orntlig cola

#155804  av Fredrik

French Fries er riktignok godt, men tviler på om jeg hadde klart mer enn en pose på rappen..

#155829  av sindrejl

chris skrev:Verdens mest meningsløse tråd...
gratulerer.. noen har herved klart det ;)

#155834  av kaimagne

Jeg regner med vi kun snakker om posene med potetstikker som du får på MacDonalds? For hvis det er sånne halvkilos poser fra Hoff, så er jeg faktisk imponert... :mrgreen:

Death by Pommes Frites hadde jo vært litt morsomt å se... Spise dem tørre, og så slenge nedpå en liter vann, og se magen vokse... *poff*

#155835  av SeT

kaimagne skrev:Jeg regner med vi kun snakker om posene med potetstikker som du får på MacDonalds? For hvis det er sånne halvkilos poser fra Hoff, så er jeg faktisk imponert... :mrgreen:

Death by Pommes Frites hadde jo vært litt morsomt å se... Spise dem tørre, og så slenge nedpå en liter vann, og se magen vokse... *poff*
Her er det vel snakk om FRENCH FRIES og ikke POMMES FRITES...

Jeg tror heller at det er tab xtra'en som gjlør at det blir dårlig... Hadde du hatt skikkelig cola hadde du sikkert greid å trykke innpå større mengder med fremch fries:D:D:D

#155840  av hybris

french fries er jo betegnelsen på pommes frites i england.

Så nøyaktig hva er det snakk om? pottis fra mcdonald, hoff opphøgde pottiter, eller potetgull fra maaruds?

#155862  av sleeper

potetgull.....